بهترین تونرهای ایرانی + قیمت

تونر صورت-کاماپرس
ژیوار

تونرهای پوستی به عنوان محصولاتی که دو کاربرد دارند در روتین پوستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. تونرها علاوه بر پاکسازی پوست، مواد مغذی آن را نیز تامین می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 4 نمونه از تونرهای ایرانی همراه با قیمت آن‌ها بررسی میکند.

تونر ویتامین C ویتالیر

این تونر با برخورداری از ویتامین سی، تاثیر زیادی در کاهش کدری و افزایش شفافیت پوست دارد. حجم آن200 میلی‌لیتر بوده و مناسب انواع پوست است. تونر ویتامین C فاقد الکل بوده و  پس از مصرف نیازی به آبکشی ندارد. این محصول را به قیمت 147 هزار و 700 تومان می‌توانید خریداری کنید.  ویتالیر یکی از برندهای ایرانی مطرح در زمینه محصولات پوستی به شمار می‌رود که اغلب تولیدات آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

تونر ویتامین سی ویتالیر-کاماپرس

تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس لافارر

این تونر علاوه بر پاکسازی باعث لطافت نیز می‌شود از این رو محصولی مناسب پوست‌های خشک است تا رطوبت از دست رفته آن‌ها را جبران کند. تونر بافتی ژلی بدون نیاز به آبکشی دارد که در حجم 170 میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این محصول تسکین‌دهنده است و از التهاب جلوگیری می‌کند. خریداران می‌توانند با قیمت 216 هزار تومان آن را تهیه کنند.

دریان سفر امید

تونر لافارر-کاماپرس

تونر پوست حساس سیلکر

این تونر با داشتن ترکیبات مغذی برگرفته از پروتئین هیدرولیز شده گندم و بابونه آلمانی رطوبت پوست‌های حساس را برای مدتی طولانی حفظ می‌کند. تونر سیلکر از مناسب‌ترین محصولات پوست‌های حساس به شمار می‌رود که در حجم 260 میلی‌لیتر و به قیمت 195 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول دارای ترکیبات التیام‌بخش است که که قرمزی و التهابات پوستی را کاهش می‌دهند.

تونر سیلکر-کاماپرس

تونر آبرسان ژنوبایوتیک

این تونر پاسخگوی نیاز تمامی انواع پوست‌ از نرمال تا خشک است. محصول با قابلیت پاکسازی عمیق پی اچ پوست را تامین می‌کند و به آن رطوب و شادابی می‌بخشد. این محصول با حجم 150 میلی‌لیتر و به قیمت 278 هزار تومان قابل خریداری است. تونر ژنو فاقد پارابن، الکل و عطر مصنوعی بوده و آلودگی‌های پوست را از بین می‌برد.

تونر ژنوبایوتیک-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز