بهترین تورهای ویتنام برای تابستان 1403 + قیمت

تور ویتنام-کاماپرس
ژیوار

در سال 2023، تعداد کل بازدیدکنندگان بین‌المللی ویتنام به حدود 12.6 میلیون نفر رسید. البته قبل از همه‌گیری کووید-19، ویتنام در سال 2019 از 18 میلیون گردشگر بین‌المللی استقبال می‌کرد که در نوع خود بی‌نظیر بود. تنوع جغرافیایی ویتنام یکی از مهمترین دلایلی است که مسافران این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند. صحراهای زیبا، قایق سواری در آب‌های خروشان، معماری و آثار باستانی خیره کننده این کشور را پربازدید کرده و جالب است بدانید اکثر زوج‌های جوان برای سفری عاشقانه به ویتنام می‌روند چراکه مراکز رمانتیک این کشور زبانزد است.

در تابستان اغلب آژانس‌های مسافرتی تور ویتنام را برگزار می‌کنند که کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین تورهای ویتنام می‌پردازد.

تور ترکیبی ویتنام

برای تاریخ 13 شهریور آژانس مسافرتی الفبای سفر تور ترکیبی ویتنام به مدت 10 روز با پرواز امارات را پیشنهاد داده است. در این تور سه شب در هتل 4 ستاره ادن استار سایگون، سه شب در هتل 4 ستاره هتل بل مایسن دانانگ، دو شب در هتل گرند ویستا هانوی و یک شب در هتل 5 ستاره پارادایس کروز خلیج هالونگ اقامت خواهید داشت.

اگر می‌خواهید اتاقی دو تخته را رزور کنید باید 79 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه هزار و 690 دلار را بپردازید و اگر تنهایی به سفر می‌روید علاوه بر 79 میلیون و 900 هزار تومان دو هزار و 890 دلار هم به مبلغ‌تان اضافه می‌شود. برای خرید این تور مدارکی از جمله بیمه مسافرتی، عکس، اسکن پاسپورت و نامه تایید از سفارت الزامی است.

تور ویتنام-کاماپرس

دریان سفر امید

تور ویتنام برای نیمه دوم شهریور

هرمس 724 یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی و مجری تور ویتنام در تابستان 1403 است که برای 19 شهریور این تور 11 روزه را پیشنهاد می‌کند. مسافران در این تور از شهرهای هانوی، هالونگ، دانانگ و هوش مین بازدید می‌کنند و 10 وعده صبحانه، 4 وعده ناهار و یک وعده شام روی این تور لحاظ شده است.

همچنین ویزای ویتنام پس از تایید اداره مهاجرت ویتنام با پرداخت 25 دلار در بدو ورود صادر خواهد شد. تمکن مالی به مبلغ 250 میلیون تومان از جمله مهمترین مدارک تور تایلند به حساب می‌آید. قیمت این تور برای اتاق دو تخته 65 میلیون و 990 هزار تومان به اضافه هزار و 890 دلار و برای اتاق یک تخته دو هزار و 590 دلار به علاوه 65 میلیون و 990 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

تور 14 روزه ویتنام

آژانس مسافرتی لوکس تریپ تور 14 روزه ویتنام را در تاریخ 11 شهریور برای مسافران در نظر گرفته است. در این تور 2 شب در هانوی، 2 شب در کشتی کروز، 3 شب در دانانگ، 2 شب در هوشی مین، 2 شب در سیم ریپ و 2 شب در پنوم پن حضور خواهید داشت. این تور با پرواز قطری بوده و بهترین هتل‌های 5 ستاره برای مسافران تدارک دیده شده است. صبحانه، 8 وعده ناهار و 3 وعده شام نیز روی پکیج آمده است.

در مورد گشت‌های این سفر می‌توان به بازدید از شهر زیبای هوشی مین، گشت تمام روز شامل بازدید از تونل‌های زیرزمینی جنگ ویتنام  (گشت روز کوچی)، بازدید از شهر زیبای دانانگ، پل اژدها و مراکز خرید اشاره کرد.

قیمت این تور برای اتاق دو تخته دو هزار و 990 دلار به اضافه هزینه بلیط و قیمت اتاق یک تخته 4 هزار و 490 دلار به اضافه هزینه بلیط است.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفرلوکس تریپهرمس724
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز