بهترین تورهای عمان برای تابستان 1403 + قیمت

تور عمان-کاماپرس
ژیوار

یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌های منطقه عرب، متعلق به عمان است. تاریخ باستانی و تمدن‌های بزرگ عمان را متمایز کرده و سفر به آن بین ایرانی‌ها طرفدار دارد. عمان هم برای کسانی که به ماجراجویی علاقه دارند و هم برای گردشگرانی که هدفشان استراحت و ریلکس کردن باشد، مقصد مناسبی است. طبیعت آرام عمان لحظات آرامش بخشی را رقم می‍زند و مهمان نوازی عمانی‌ها خاطره بسیار خوبی برای مسافران به همراه خواهد داشت. در سال 2022، تعداد گردشگران بین‌المللی وارد شده به عمان تقریباً سه میلیون نفر بود که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. موقعیت جغرافیایی عمان و عدم نیاز به ویزا باعث شده ایرانی‌های زیادی مسقط را جز مقاصد گردشگری انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای عمان برای تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور 4 و 5 روزه به مسقط از تهران

تور مسقط از تهران ویژه تعطیلات شهریور توسط آژانس مسافرتی لیاناپرواز ارائه می‌شود. قیمت این تور 4 روزه برای اتاق دبل 19 میلیون و 300 هزار تومان و برای اتاق سینگل 21 میلیون و 800 هزار تومان در هتل 3 ستاره رزا است. قیمت اتاق دبل هتل 5 ستاره کمپینکی 38 میلیون و 700 هزار تومان و اتاق سینگل 58 میلیون و 700 هزار تومان برای مسافر در می‌آید.

یکی دیگر از پیشنهادهای ویژه این آژانس تور 5 روز مسقط از مبدا تهران است که اگر در هتل 3 ستاره گاردن مسقط اتاقی دبل را انتخاب کنید باید 21 میلیون و 800 هزار تومان بپردازید.

تور عمان-کاماپرس

دریان سفر امید

تور مسقط ویژه نمایشگاه

تور مسقط ویژه نمایشگاه Oman Health Exhibition چهار شب و پنج روز با پرواز قشم ایر از دیگر پیشنهادات این آژانس است که شروع قیمت برای اتاق دبل از 19 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

تور مسقط 3 شب و 4 روز با امکان انتخاب هتل

یکی دیگر از مجری‌های سفر به عمان، آژانس مسافرتی عمان سیر است که به صورت تخصصی تورهای عمان را با پکیج‌های مختلف را ارائه می‌دهد. قیمت این تور در هتل سه ستاره سفیر اینترنشنال برای اتاق دو تخته 27 میلیون و 500 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 31 میلیون تومان است. مسافرانی که به هتل با خدمات بهتر تمایل دارند می‌توانند اتاقی دو تخته را در هتل 4 ستاره سیتی سیزنز رزرو کنند و 32 میلیون تومان را پرداخت کنند. بلیط رفت و برگشت، صبحانه، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از جمله خدمات این تور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : عمان سیرلیانا پرواز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز