بهترین تورهای آنتالیا برای تابستان 1403 + قیمت

تور آنتالیا-کاماپرس
ژیوار

در بین شهرهای ترکیه آنتالیا با وجود سواحل چشم نواز، غذاهای لذیذ، هتل‌های یوال یک گزینه بکر برای سفر در تابستان است. آنتالیا به عنوان یک تفرجگاه عالی محسوب می‌شود و تفریحات آبی این شهر در کنار مراکز خرید جذاب، موزه‌های تاریخی و اسکله‌های تماشایی، تجربه متفاوتی را برای مسافران رقم خواهد زد. در تابستان سفر به آنتالیا رونق می‌گیرد و برخی آژانس‌های مسافرتی با ارائه تورهای جذاب با قیمت‌های مختلف، پیش قدم شده‌اند و هتل‌های خوبی را برای مسافران در نظر گرفته‌اند.

تور آنتالیا از 16 میلیون تا 85 میلیون

اگر در تاریخ 6 تا 13مرداد قصد رفتن به آنتالیا را دارید، آژانس مسافرتی رادین گشت، تور این شهر را با صبحانه، ناهار و شام و نوشیدنی برای یک اتاق دو تخته به قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته است. هتل این تور، Melodi Kemer است و اتاق یک تخته آن 21 میلیون و 600 هزار تومان برای مسافر هزینه دارد.

در همین تاریخ، اگر قصد اقامت در هتل 5 ستاره Perre La Mer آنتالیا را دارید برای اتاق دوتخته باید 42 میلیون و 700 هزار تومان بپردازید. اتاق یک تخته این هتل نیز 70 میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت هتل‌های یوآل بالاتر می‌رود و اتاق دو تخته به 85 میلیون و 600 هزار تومان و اتاق یک تخته به 141 میلیون و 800 هزار تومان می‌رسد.

اقامت در هتلی 5 ستاره در آنتالیا

آژانس مسافرتی سفریار برای مرداد ماه هتل Cender Hotel Antalya با صبحانه، نهار، شام و نوشیدنی را پیشنهاد داده که برای اتاق دو تخته باید 44 میلیون و 700 هزار تومان بپردازید.

دریان سفر امید

هتل 5 ستاره Hotel Crystal Paraiso Verde Resort & Spa Antalya آنتالیا که امتیاز ویژه‌ای را هم بین مسافران دارد، اتاق دو تخته آن 66 میلیون و 500 هزار تومان و اتاق یک تخته آن 108 میلیون و 500 هزار تومان است. خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت و ترانسفر فرودگاهی می‌شود.

تور آنتالیا-کاماپرس

هزینه اقامت در هتل یوآل آنتالیا

در تاریخ 5 مرداد آژانس مسافراتی مهرپرواز، برای 6 شب اقامت در هتل سه ستاره بلموس برای اتاق دو تخته 29 میلیون و 220 هزار تومان را در نظر گرفته و برای هتل 5 ستاره ام جی وایت لیلیوم برای اتاق دو تخته 47 میلیون تومان و برای اتاق یک تخته 69 میلیون و 400 هزار تومان را اعلام کرده است.

یکی از هتل‌های یوآل آنتالیا، هتل مکس رویال بلک است که قیمت اتاق دو تخته 199 میلیون و 650 هزار تومان و قیمت یک تخته آن 375 میلیون تومان برای مسافر درمی‌آید. ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت از خدمات این آژانس محسوب می‌شود.

تور آنتالیا با خدمات

آژانس مسافرتی الفبای سفر، برای تاریخ 25 مرداد تور آنتالیا را درنظر گرفته و اگر می‌خواهید در هتل کایاسیده به مدت 6 شب اقامت کنید، برای اتاق دوتخته 88 میلیون تومان را باید بپردازید. قیمت اتاق دو تخته آن نیز 132 میلیون است. این تورها خدماتی مانند بیمه مسافرتی به مسافران ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفررادین گشت پایتختسفریارمهرپرواز
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز