بهترین تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۳

ژیوار

با ورود تلویزیون‌های هوشمند به زندگی روزمره ما دیگر کمتر کسی است که بخواهد تلویزیون‌های قدیمی را تماشا کند. امکاناتی که این تلویزیون‌ها ارائه می‌کنند می‌تواند ساعت‌ها اعضای خانواده را سرگرم کند. برند‌های شناخته‌ شده‌ای از جمله سامسونگ و سونی از پرچم‌داران این حوزه هستند اما تنوع محصولات بازار انتخاب را بسیار دشوار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

براویا سونی XR A80K

(Sony BRAVIA XR A80K)

این تلویزیون هوشمند از ویژگی‌هایی نظیر صفحه نمایش اولد، رزولوشن 4k و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند شده که رنگ‌هایی زنده را به بیننده ارائه می‌کند. براویا با قدرت پردازش اضافی خود به‌خصوص موردعلاقه گیمر‌ها بوده و قیمت آن بسته به اندازه ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی از ۱۳۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار متفاوت است. این تلویزیون همچنین قابلیت اتصال به دستیار هوشمند گوگل، الکسا، نتفلیکس، اپل تی وی، دیزنی پلاس و… را دارد که آن را مورد علاقه تمام اعضای خانواده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تلویزیون هوشمند کوانتومی 4K سری U8H هایسنس QLED

(Hisense U8H QLED Series Quantum 4K Smart TV)

مینی ال‌ای‌دی ۵۵ اینچی هایسنس با رزولوشن 4k و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اغلب چیزهایی که از یک تلویزیون هوشمند انتظار می‌رود را ارائه می‌دهد. با وجود کیفیت بالای تصویر و صدا و قیمت فوق‌العاده ۶۵۰ دلاری، نمایشگر آن به اندازه اولد روشن نیست اما به طور کلی رنگ‌ها و تصاویر واضحی را بدست می‌دهد. برخی نظرات حاکی از آن است که گارانتی یک ساله این تلویزیون گاهی بسیار دقیق است و پس از این تاریخ ممکن است دچار مشکلاتی شود. از سوی دیگر برخی برخی معتقدند این تلویزیون بسیار بیشتر از قیمتش ارزش دارد.

تلویزیون هوشمند کوانتومی HDR سامسونگ سری S95B

(Samsung S95B Series Quantum HDR Smart TV)

این تلویزیون کیودی اولد ۵۵ اینچی، به لطف محدود کننده نوری خودکار یک تجربه ظریف از تصاویر واضح به دست می‌دهد. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ و رزولوشن 4k رنگ‌های پرجنب‌وجوش را به نمایش گذاشته و به خوبی عمق را پردازش می‌کند. قیمت آن در آمازون ۱۳۹۷ دلار است و نظرات مثبت کاربران درباره آن نشان می‌دهد سامسونگ بار دیگر تاج پادشاهی تلویزیون‌ها را دریافت کرده است.

تلویزیون ال ای دی 4K سری 43 اینچی توشیبا کلاس C350

(Toshiba 43-inch Class C350 Series LED 4K TV)

ال‌ای‌دی 4k توشیبا با وضوح چهار برابر فول اچ‌دی، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و کیفیت صدای عالی تمام قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند از جمله اتصال به دستیار هوشمند الکسا را ارائه می‌دهد و در عین حال با قیمت زیر ۳۰۰ دلار نیز به فروش می‌رسد. این تلویزیون همچنین این امکان را می‌دهد تا کاربر به تمام برنامه‌های مورد علاقه خود در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد. توشیبا مدت‌ها نامی قابل اعتماد در دنیای لوازم الکترونیکی بوده و مقرون به صرفه‌ترین محصولات را ارائه می‌کند.

تلویزیون هوشمند ال‌جی سری C3 کلاس OLED Evo

(LG C3 Series Class OLED Evo Smart TV)

تلویزیون ۵۵ اینچی ال‌جی یکی از رقبای قدرتمند موجود در بازار می‌باشد که با مجموعه کاملی از پیشرفت‌های مرتبط با بازی، جایگاه خاصی در میان گیمرها پیدا کرده است. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن 4k، ارائه تصاویر درخشان با کمک هوش مصنوعی، صدای پیشرفته دالبی و نرم افزار داخلی مخصوص بازی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این تلویزیون‌ را در طیف تلویزیون‌های رده بالا اما گران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیتوشیباسامسونگ
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “بهترین تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۳

  1. maryambakhshi گفته:

    من الان 12ساله تلویزیون سونی دارم هیچیش نشده خداروشکر واقعا سونی یه دوره ای خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز