بهترین اتو بخار گوسونیک کمتر از 2 میلیون تومان

لست سکند

برند لوازم خانگی گوسونیک فعالیت خود را در سال 1979 در زمینه تولید اتواع لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع آغاز کرد. این برند ترکیه‌ای با تولید و صادرات محصولاتش توانست سهم گسترده‌ای از بازار لوازم خانگی خاورمیانه به ویژه ایران را در انحصار خود بگیرد. باکیفیت بودن محصولات گوسونیک، گارانتی 15 ماهه به همراه خدمات پس از فروش و قیمت اقتصادی محصولات آن همگی سبب شده تا این برند در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه بهترین اتوبخار گوسونیک با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1- اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش یک میلیون و 200 هزار تومان است. اتوبخار گوسونیک از مخزن آب 450 میلی‌لیتری، اسپری آب و توان مصرفی 3000 هزار وات طراحی شده است. سیستم ضدرسوب (Anti Fouling) این محصول از تشکیل رسوب در مخزن جلوگیری می‌کند و کاربران را از شست‌وشو محفظه اتو با محلول‌های ضدرسوب بی‌نیاز می‌سازد. همچنین، این قابلیت طول عمر اتو را نیز افزایش می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این اتوبخار می‌توان به سیستم بخاردهی عمومی آن اشاره کرد که سبب می‌شود تا اتو در حالت عمودی هم عملکرد بخاردهی خود را حفظ کند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا پرده‌ها و لباس‌های خود را به‌صورت عمودی بخاردهی و اتوکشی کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اتو بخار گوسونیک مدل GSI-301

قیمت این اتوبخار یک میلیون و 270 هزار تومان است. این اتوبخار با ظرفیت مخزن آب 360 میلی‌لیتری، توان مصرفی 3000 وات طراحی شده است. جنس کفه این محصول از سرامیک بوده که عملکرد دستگاه را در اتوکشی پر‌قدرت‌تر و سریع‌تر ساخته است. سیستم ضدچکه از قابلیت‌های این محصول به‌شمار می‌رود که هنگام اتوکشی مانع از خروج آب از منافذ اتو می‌شود و اینگونه لکی بر روی لباس ایجاد نمی‎‌کند.

وجود سیستم ضدرسوب از دیگر مزایا این دستگاه بوده که مانع از تشکیل هرگونه رسوب در محفظه داخلی می‌شود و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. سیستم گرمایش سریع موجود بر روی این دستگاه سبب شده تا پیش گرمایش را در مدت زمان کوتاه‌تری انجام دهد و اتو را برای دسترسی کاربران در مدت زمان کوتاه‌‎تری آماده سازد.

3- اتوبخار گوسونیک مدل GSI-295

قیمت این اتوبخار یک میلیون و 400 هزار تومان است. این اتوبخار با توان مصرفی 2400 وات در سه رنگ آبی، مشکی، سرمه‌ای و سرمه‌ای روشن تولید و به بازار عرضه شده است. با استفاده از سیستم تنظیم بخاردهی این محصول، می‌توان براساس نوع پارچه و میزان چین و چروک لباس، میزان حرارت و بخاردهی دستگاه را کنترل و تنظیم کرد.

کفی این اتو از جنس سرامیک بوده که عملکردی روان و آسان را از خود هنگام اتوکشی نشان می‌دهد و به بافت پارچه و لباس‌های نازک آسیبی وارد نمی‌سازد. از دیگر قابلیت‌های این اتوبخار می‌توان به قابلیت بخاردهی عمومی آن اشاره کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا پرده‌ها و لباس‌ها را به‌صورت آویزان بخاردهی کرده و آن‌ها را اتو کنند.

4- اتوبخار گوسونیک مدل GSI-298

گوسونیک این مدل از اتوبخارهای خود را به مخزن 300 میلی‌لیتری، توان مصرفی 2800 وات و کفی از جنس سرامیک مجهز کرده است. این اتوبخار، بخاردهی لحظه‌ای را با قدرت 150 گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته را با قدرت 40 گرم در دقیقه انجام می‌دهد.

اتوبخار گوسونیک به سیستم ضدرسوب مجهز بوده که از تشکیل رسوب در مخزن آب جلوگیری کرده و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می‌کند و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. با استفاده از ولوم تعبیه شده بر روی قسمت میانی اتو می‌توان میزان بخاردهی و حرارت را براساس نوع و جنس پارچه‌ای که قصد اتوکشی آن را دارید، تنظیم کنید. سیستم ضدچکه و بخاردهی عمومی از دیگر قابلیت‌های این اتوبخار به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : گوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز