بهترین آیفون تصویری سیماران برای ساختمان کم واحد و پر واحد+ قیمت

آیفون تصویری سیماران- کاماپرس
ژیوار

محصولات آیفون تصویری سیماران در مدل های مختلف و بر اساس بزرگ و کوچک بودن نمایشگر و برخی قابلیت ها تفکیک شده است. محصولات این شرکت با انواع نمایشگر 4 اینچ و 7 اینچ می تواند بسیاری از جزئیات دوربین پنل دم درب را نمایش دهد. در بین محصولات می توان نمونه هایی با قابلیت انتقال تصویر و یا ویژگی ضبط فیلم و ثبت عکس را نیز مشاهده نمود.بهتر است در انتخاب محصولات، علاوه بر ویژگی، به نحوه نصب و راه اندازی توجه شود. در حال حاضر تمامی محصولات سیماران در بخش دربازکن تصویری دارای 30 ماه گارانتی می باشد.

برای بسیاری از ویلاهای تک واحدی و یا دوبلکس و سوبلکس می توان از نمونه پنل تصویری ساده و کارتخوان سیماران به همراه یک یا چند مدل مانیتور رنگی داخل واحد استفاده نمود. برای بسیاری از خانه های ویلایی تک واحدی و یا دفاتر کار می توان از پنل پین هول روکار استفاده نمود و یک عدد مانیتور را با آن کانکت نمود.

اما بیشترین درخواست در زمینه نصب آیفون تصویری سیماران ساختمان های نوساز و قدیمی ساز هستند که از یک تا 15 واحدی می باشند. می توان از سه مدل پنل تصویری فرداد، فوژان و فراز استفاده نمود که تمام مدل از مانیتور تولید شده شرکت سیماران با آن هم خوانی دارد. البته در مدل های ساختمان های 4 واحد به بالا در پلن آیفون تصویری سیماران باید از سوئیچر متناسب 4، 8 و 10 واحدی استفاده نمود.

آیفون تصویری سیماران- کاماپرس

دریان سفر امید

برای مجتمع های بزرگ مسکونی نیز پلن آیفون تصویری کدینگ با سه مدل پنل تصویری کدینگ سیماران با نام پنل کدینگ جدید D100 سیماران، پنل کدینگ فرداد و پنل کدینگ فراز است. می توان از گستره تمام مدل از تولیدات مانیتور داخل واحد سیماران استفاده نمود و فقط نکته قابل تجوه استفاده از قطعه ای به نام دیکدر سیماران است که به ازای هر 4 عدد مانیتور یک عدد دیکدر سیماران مورد نیاز است.

البته باید در کنار تمام محصولات سیماران در زمینه دربازکن تصویری ارائه نمونه آیفون تصویری تحت شبکه سیماران را نیز مورد توجه قرار داد که می توان در بسیاری از مجتمع هایی که از انواع فیبر نوری استفاده می شود به راحتی در مدار استفاده قرار بگیرد. یعنی یک مدل پنل کدینگ تحت شبکه سیماران همراه با انواع مدل مانیتور تحت شبکه سیماران که قابلیت های بسیاری را می توان از آن دریافت نمود.تفاوت آیفون تصویری تحت شبکه سیماران با نمونه های آنالوگ در نوع کابل کشی است که باید از کابل CAT6 استفاده شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دکاشاپ
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان