بلیت هواپیما گران نمی‌شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود افزایش قیمت در اغلب کالاها و خدمات از ابتدای سالجاری، قیمت بلیت هواپیما گران نمی شود.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت بلیت هواپیما با درخواست شرکت های هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشور انجام می شود و به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود چون ایرلاین ها درخواستی برای بالارفتن قیمت نداشته اند.
رضا جعفر زاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به آزاد بودن قیمت بلیت هواپیما، می گوید: مدیران شرکت‌های هواپیمایی تصمیمی برای افزایش قیمت در این زمینه نگرفته اند برهمین اساس سازمان هواپیمایی هم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد.

عودت مطالبات مسافران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته، بخش عمده‌ای از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی خارجی عودت داده شده است، می گوید: ۹۹ درصد از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم پرداخت شده و در صورتی که مبالغی هنوز پرداخت نشده مسافران می‌توانند این موضوع را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا از این طریق پیگیری کنیم.
جعفر زاده درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان تاکید می کند: دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشور طی رایزنی‌های که انجام داد در همان زمان اعلام کرد که بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت شده و ممکن است تنها یک یا دو شرکت مبالغی در دست داشته باشند که به زودی آن‌ها هم پرداخت می‌شود.

حذف بسته های غذایی در مسیرهای کوتاه

سخنگوی سازمان هواپیمایی به وضعیت سرو غذا در پرواز‌ها اشاره می کند و می گوید: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر شده سرو غذا در مسیر‌های کوتاه حذف و در مسیر‌های طولانی مدت هم در قالب پکیج‌های خشک و با بسته بندی‌های بهداشتی به مسافران ارائه شود.
او با اشاره به اینکه تمامی دستور العمل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود، می گوید: در تمامی پرواز‌ها و همچنین بخش‌های اداری به صورت کامل پروتکل‌ها رعایت می‌شود و تمامی مسافران ملزم به زدن ماسک هستند.
جعفرزاده یاد آور می شود: تمامی دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف حمل و نقلی باید اصول بهداشتی که وزارت راه و شهرسازی و ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده اند را رعایت کنند.

 

انتهای پیام

رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز