برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی الیت هتل در برج میلاد

الیت هتل- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نخستین نمایشگاه الیت هتل به مدت سه روز در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، هدف این نمایشگاه تخصصی که برای نخستین‌بار در ایران برگزار شده، معرفی محصولات برتر حوزه صنعت و ساختمان و هتلداری بوده است.

این نمایشگاه که با حضور چندین شرکت تخصصی جمعه 25 خرداد ماه 1403 به کار خود پایان داد، این فرصت را در اختیار صاحبان برندها، متخصصان حوزه ساختمان و عمران، فعالان عرصه ساخت‌وساز و همچنین شهروندان عادی قرار می‌داد تا محصولات را از نزدیک لمس کنند و با مختصات کمی و کیفی تولیدات ایرانی و خارجی آشنا شوند.

الیت هتل_ کاماپرس

به گفته مسئولان این رویداد، امروزه رویدادهای تخصصی در فرمت نمایشگاهی و ارائه در فضاهای غرفه‌ای محدود برگزار می‌شود؛ اما در نمایشگاه الیت هتل بازدیدکنندگان توانستند اتاق‌های ساخته‌شده را از نزدیک مشاهده کنند و با تمامی صاحبان برند در ساخت این چند نمونه شبیه‌سازی‌شده آشنا شوند.

راز آسمان پایتخت

حضور 52 شرکت برتر در نمایشگاه الیت هتل

همچنین در این نمایشگاه 52 شرکت برتر در حوزه صنعت ساختمان حضور داشتند که از نزدیک محصولات خود را در قالب کاتالوگ و یا نمونه‌های فروشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کردند.

این نمایشگاه در فضایی کاملاً شبیه‌سازی شده با استفاده از پکیجی از محصولات برگزار شده و هدف اصلی آن برقراری ارتباطی هدفمند بین خریدار و فروشنده بود. هدف این نمایشگاه به گفته مدیران برگزارکننده، این بود که با ایجاد حس تقاضا، مشتری را به سمت منابع و برندهای عرضه‌شده هدایت کند.

الیت هتل_ کاماپرس

این نمایشگاه با همت رضا قهرمانی و یاسر حبیبی برگزار شده بود و کانسپت معماری آن را نیما میرزامحمدی و ‎طراحی داخلی آن را نوشین بر عهده داشتند.

الیت هتل قرار است در ادامه نمایشگاه‌های در شهرهای دیگر ایران از جمله مشهد و کشورهای مانند امارات و عراق برگزار کند.

انتهای پیام

مرتبط با : الیت هتل
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی الیت هتل در برج میلاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز