برندگان قرعه کشی رانا پلاس چقدر سود می‌کنند؟

لست سکند

قرعه کشی فروش فوق العاده رانا پلاس و ۵ محصول دیگر ایران خودرو در حالی فردا انجام می شود که به برندگان این قرعه کشی حدود ۸۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان از اختلاف قیمت کارخانه و بازار سود می رسد.

به گزارش کاماپرس، سیزدهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با پیش فروش رانا پلاس، پژو ۲۰۶ صندوقدار،پژو پارس بنزینی، ‌دنا پلاس ، سمند سورن پلاس و سمند ال ایکس به قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روزه شروع شد.

این مرحله از پیش فروش امروز به پایان می رسد تا برندگان آن در مراسم قرعه کشی که فردا انجام می شود، معرفی شوند. برندگانی که با توجه به اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار بین ۸۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان سود می کنند. همین موضوع باعث شده است این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو هم با استقبال میلیونی مواجه شود. چون برندگان در یک دوره کوتاه ۳ ماهه می توانند سود زیادی از فروش خودرویی که برنده شده اند به جیب بزنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در این طرح از فروش فوق العاده، رانا پلاس در سه رنگ خاکستری متالیک، سفید و مشکی بها قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۳۱ تومان عرضه شده است، در حالی که آخرین قیمت این خودرو در بازار حدود ۲۴۰ تا ۲۴۲ میلیون تومان است. یعنی برندگان بعد از سه ماه می توانند حدود ۶۰ میلیون تومان سود کنند،‌ ماهی ۲۰ میلیون تومان.

راز آسمان پایتخت

دنا پلاس و پژو پارس پر سودتر از بقیه

بیشتر خودروهای این طرح همین شرایط را دارند .در این مرحله از فروش فوق العاده، پژو پارس بنزینی با قیمت ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۷۵ تومان عرضه می شود. این خودرو در بازار به قیمت ۲۱۹ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت سمند ال ایکس هم ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۷۲ تومان است. این خودرو در حال حاضر در بازار با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان فروخته می شود. سمند سورن پلاس هم در این طرح ۱۸۸ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۷۱ تومان قیمت دارد. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۲۸۸ میلیون تومان معامله می شود.

دنا پلاس هم ۱۶۶ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۰۷ تومان عرضه شده است اما این خودرو در بازار با قیمت ۳۰۸ میلیون تومان به فروش می رسد. تفاوت قیمتی دنا پلاس در بازار و کارخانه حدود ۱۴۲ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز