قرعه کشی دنا پلاس سود بیشتری دارد یا پژو ۲۰۶ صندوق دار؟

لست سکند

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو هفته آینده برگزار می شود و بررسی قیمت بازار و کارخانه دو محصول دنا پلاس و پژو صندوق دار نشان می دهد که دناپلاس سود بیشتری برای برندگان خود در این قرعه کشی به همراه دارد.

به گزارش کاما پرس، با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح فروش فوق العاده ۶ محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه هفته آینده (سوم اسفند) با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.
در این طرح ۶ محصول شامل ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، سمند ال‌ایکس، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شدند.
اما نگاهی به قیمت دو محصول پرطرفدار این قرعه کشی یعنی دنا پلاس و پژو 206 نشان می دهد که برنده شدن برای محصول دنا پلاس، سود بیشتری برای مشتری به همراه دارد تا پژو 206 چون قیمت مصوب دنا پلاس حدود ۱۶۶ میلیون تومان است اما قیمت آن در بازار، ۳۰۸ میلیون تومان است همچنین قیمت مصوب پژو ۲۰۶ صندوق دار هم ۱۳۰میلیون و ۸۷۲ هزار تومان و قیمت آن در بازار ۲۵۲ میلیون تومان است.
درواقع تفاوت قیمتی دنا پلاس در بازار و کارخانه حدود 142 میلیون تومان است درحالی که این تفاوت قیمتی درباره پژو 206، 121 میلیون و 128 هزار تومان است.
به عبارت دیگر در قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، برندگان خودروی دنا پلاس سود بیشتری نسبت به برندگان پژو 206 کسب می کنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طرح فروش فوق العـاده (۳ ماهـه) محصـولات ایـران خـودرو (بـا روش قرعـه کشـی) از روز چهارشنبه مورخ ۲۹-۱۱-۹۹ شروع و تا پایان روز شنبه مورخ ۰۲-۱۲-۹۹ ادامه دارد.
ناگفته نماند که برای واگذاری خودرو به مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال‌شده در طر‌ح‌های فروش کماکان اجرا می‌شود و مشتریان نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قرعه کشی دنا پلاس سود بیشتری دارد یا پژو ۲۰۶ صندوق دار؟

  1. امین ایرانمنش گفته:

    اقا۱۳ این برج قراربود۲۰۷بهم بدن کدوم نمایندگی کرمان باید برم
    الان فرداایشالاه بعدازاین مدتها میدن ماشینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز