پیش فروش پژو پارس بنزینی مورد استقبال قرار می‌گیرد؟

در سیزدهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، پیش فروش پژو پارس بنزینی هم جزو خودروهای پیشنهادی قرار دارد و سوال اینجاست که این خودرو چقدر مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت؟

به گزارش کاماپرس، آخرین فروش فوق العاده بهمن ماه 99 را شرکت ایران خودرو با 6 محصول از امروز چهارشنبه 29 بهمن آغاز کرده است و این پیش فروش که موعد تحویل آن 90 روزه است تا روز شنبه 2 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

یکی از خودروهایی که به نظر می رسد در این نوبت از فروش فوق العاده ایران خودرو مورد استقبال قرار گیرد پژو پارس بنزینی است. پیش فروش پژو پارس بنزینی در حالی انجام می شود که قیمت قطعی مصوب برای این خودرو حدود 121 میلیون تومان است و برای خرید این خودرو در بازار اکنون حدود 216 میلیون تومان باید بپردازید.

سود 95 میلیونی برندگان قرعه کشی پیش فروش پژو پارس بنزینی

در واقع فاصله قیمت این خودرو در بازار و کارخانه مبلغی بالغ بر 95 میلیون تومان است که برندگان قرعه کشی این خودرو آن را به عنوان سود شناسایی می کنند. با وجود آن که سند این خودروها یک سال در رهن ایران خودرو می ماند و خرید و فروش این خودروها طبق قانون ممنوع بوده و در صورت اطلاع مراجع رسمی از معامله این خودروها، معامله باطل و خودرو از برنده قرعه کشی پس گرفته می شود اما همچنان که بسیاری از رسانه ها گزارش کردند این محدودیت نتوانسته چندان موفق باشد و شاهد مثال آن که حدود 50 درصد برندگان قرعه کشی های قبلی برای سرویس اول به نمایندگی های مجاز مراجعه نکرده اند.

راز آسمان پایتخت

این بدان معنی است که 50 درصد خودروهای پیش فروش شده همچنان در دست واسطه‌ها قرار دارد و آنها در هر زمان که قیمت در بازار اوج بگیرد آنها را به عنوان خودروی صفر کیلومتر به فروش می رسانند و باطل شدن گارانتی خودرو نیز برای آنها اهمیتی ندارد.

به هر شکل پیش فروش پژو پارس بنزینی کماکان با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای متقاضیان اعم از واسطه ها و مصرف کنندگان واقعی جذاب است و پیش بینی می شود متقاضیان این پیش فروش میلیونی باشند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز