بررسی کامل انواع مدل پروتز سینه (معرفی بهترین نوع)

پروتز سینه - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پروتز سینه نوعی بافت مصنوعی است که در پزشکی زیبایی از آن برای اصلاح شکل و فرم سینه‌ بانوان استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این پروتز می‌تواند به سینه‌ ها حجم داده و شکل دلخواه را به وجود آورد. جنس این پروتز سازگار با بدن انسان است و معمولا متخصص زیبایی با برش اطراف سینه، سیلیکون یا ژل را به شکل و میزان مورد نظر وارد بافت سینه می‌کند.

بسته به اینکه شما دارای اندامی لاغر و استخوانی باشید یا بدنی معمولی، پزشک زیبایی می تواند پروتزهای مختلفی را برایتان استفاده کند، از جمله پروتزهای مرسوم و پرطرفدار می توان به مدل های سیلیکونی اشاره کرد.

این گزارش به معرفی انواع مدل پروتز سینه و ویژگی ‌های هر یک از این مدل‌ ها در جراحی پروتز سینه پرداخته است.

انواع مدل پرتز سینه، همراه بررسی تمام ویژگی ها

اکثر کسانی که جراحی زیبایی سینه را انجام می دهند، معمولا دچار بیماری در این ناحیه از بدن خود هستند و در جهت بهبود این اندام اقدام به جراحی می نمایند. اما در این بین هستند افرادی که صرفا برای خوش فرم کردن اندام خود دست به جراحی سینه می زنند. در زیر انواع مدل پرتز سینه را بررسی و ویژگی هر یک را شرح داده ایم.

پروتزهای سالینی

پروتز سالینی، یکی از انواع مدل پروتز سینه است که نسبت به سایر پروتز‌ها سفت‌تر بوده، ولی شکل طبیعی سایر پروتز‌ها را ندارد. در ساخت این پروتز از سرم سالین استفاده می‌شود و به همین دلیل به نام پروتز سالینی معروف است.

این پروتز مناسب کسانی است که به داشتن سینه ‌های بزرگ‌تر از حد معمول علاقه دارند و به همین دلیل برای افراد لاغر یا کسانی که بافت سینه کوچکی دارند، مناسب نیست. این پروتز سینه برای جاگذاری نیاز به برش کمتری دارد و قیمت آن نیز نسبت به سایر انواع مدل پروتز سینه کمتر است.

پروتزهای سیلیکونی

همانطور که از نام این مدل پروتز سینه مشخص است، در ساخت آن از ماده سیلیکون استفاده می‌شود. در این مدل، ژل سیلیکون توسط متخصص زیبایی از طریق برش‌های کنار سینه به داخل بافت سینه تزریق می‌شود. این پروتز یکی از انواع مدل پروتز سینه بوده که برای افراد علاقه‌­مند به سینه‌های غیرحجیم مناسب است. برخلاف مدل پروتز سالینی، افراد لاغر و با سینه‌ های کوچک نیز می ‌توانند با استفاده از پروتز سیلیکونی، سینه‌های خود را به اندازه دلخواه دربیاورند.

پروتزهای سیلیکونی به دو مدل مختلف تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن اشاره شده است.

پروتز سیلیکونی پستان گرد

یکی از مدل‌های سیلیکونی، پروتز پستان گرد نام دارد. این مدل مختص افرادی است که نمی­‌خواهند سینه بزرگی داشته باشند. اگرچه هزینه این پروتز نسبت به پروتز سالینی بیشتر است، اما می‌تواند فرم بهتری به سینه‌ ها بدهد.

پروتز سیلیکونی قطره اشکی

یکی دیگر از انواع پروتز، به نام پروتز قطره اشکی یا آناتومیکال معروف است. این پروتزها برای افرادی مناسب است که سینه ‌های آنها در قسمت پایینی یا تحتانی بزرگ‌ بوده و در قسمت نوک سینه، این پهنا کمتر است. این پروتز‌ها حالت طبیعی‌تری به سینه ‌ها می‌دهند.

همچنین بهتر است افرادی که بافت سینه کمتری دارند و سینه ‌هایشان حالت صاف و بدون شکل دارد، از پروتز سیلیکونی قطره اشکی به عنوان یکی از انواع مدل پروتز سینه استفاده کنند.

پروتز سینه - کاماپرس

عمل ماموپلاستی برای کوچک کردن سینه ‌ها

معمولا برای بزرگ کردن و فرم‌دهی به سینه، از انواع مدل پروتز سینه استفاده می‌شود، اما روش دیگری نیز به نام عمل ماموپلاستی می‌تواند به منظور بزرگ یا کوچک‌تر کردن سینه‌ ها مورد استفاده قرار گیرد. معمولا برخی از بانوان از بزرگ بودن سینه ‌های خود شکایت دارند و ترجیح می‌دهند که سینه ‌های کوچک‌تر و خوش‌فرم‌تری داشته باشند.

علاوه بر این، بزرگ‌ بودن بیش از حد سینه‌ ها می‌ تواند باعث بروز مشکلاتی همچون کتف درد، گردن درد و زخم زیر سینه شود. برای اجتناب از این عوارض و کوچک‌تر کردن سینه ‌ها باید با یک متخصص زیبایی حرفه ای برای عمل ماموپلاستی مشورت کرد. این عمل توسط پزشکان گاها توصیه می شود.

عمل ماموپلاستی، یکی از روش‌های معمول برای کاهش حجم سینه‌ها و فرم‌دهی به سینه است. در این حالت به کمک جراحی، چربی‌ های اضافی دور سینه به طور کامل یا در حد مورد نیاز برداشته می‌شود تا فرم سینه به حالت طبیعی‌تر و یا دلخواه درآید.

برای پروتز سینه و عمل ماموپلاستی هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد؛ با این حال، بهتر است که پروسه رشد سینه ‌ها به طور کامل به پایان رسیده باشد. همچنین انجام عمل ماموپلاستی بعد از پایان دوره شیردهی، بازدهی بهتری خواهد داشت.

پروتز سینه - کاماپرس

انجام انواع جراحی ­های سینه در کلینیک زیبایی دکتر اعلمی

کلینیک تخصصی زیبایی دکتر اعلمی، یکی از مراکز معتبر برای جراحی زیبایی در مشهد است. این مرکز توسط دکتر سید فاضل اعلمی، متخصص جراحی عمومی و یکی از پزشکان معروف ایران در این حوزه افتتاح شده است. مواردی همچون انواع جراحی ‌های لیفت، ساکشن و پروتز به همراه عمل‌ های جراحی اسلیو معده، بای پس و ساسج در این مرکز انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره آنلاین و استعلام هزینه دکتر زیبایی مشهد می‌توانند به وبسایت رسمی کلینیک تخصصی زیبایی دکتر اعلمی به آدرس fazelalami.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09153196844 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کلینیک دکتر اعلمی
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز