بررسی مزایا و معایب ساندرو + قیمت لوازم یدکی

ساندرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استقبال خریداران از تندر 90 به عنوان خودرویی که فاقد آپشن ویژه و ظاهر جذاب است، کمی تعجب‌برانگیز بود. این مسئله نشان داد که اغلب مشتریان به کیفیت ساخت و میزان استهلاک خودرو اهمیت زیادی می‌دهند و جذابیت ظاهری تاثیر چندانی در خرید آنها ندارد. بنابراین، پارس خودرو تصمیم گرفت تا مدل هاچ بک تندر 90 را به بازار عرضه کند.

به گزارش کاماپرس، ساندرو یا همان مدل هاچ بک تندر 90 به لحاظ ظاهری شباهت زیادی با لوگان دارد. با این حال، می‌توان قاطعانه اذعان کرد که وجود برخی جزئیات در طراحی ساندرو باعث شده تا ظاهر جوان‌پسندتری به خود بگیرد. این خودرو توسط شرکت داچیا طراحی شده اما برای فروش بیشتر در بازار جهانی با آرم رنو به بازار عرضه می‌شود.

در ادامه، ضمن بررسی مزایا و معایب این خودرو، قیمت لوازم یدکی ساندرو نیز ارائه خواهد شد.

نقاط قوت رنو ساندرو

این خودرو کیفیت مونتاژ بسیار خوبی داشته و معمولاً از قطعات چینی در ساخت آن استفاده نشده است. این مسئله یک مزیت بسیار مهم است که متاسفانه در بسیاری از خودروهای مونتاژی در ایران دیده نمی‌شود. همانطور که قبلاً اشاره شد، ساندرو به عنوان یک هاچ بک کوچک اقتصادی به بازار عرضه شده است؛ اما طراحی آن به شکلی است که تمام سرنشینان به راحتی می‌توانند در داخل خودرو بنشینند و فضای کافی داشته باشند. همچنین، ساندرو سیستم ترمز و گیربکس بسیار خوبی دارد. عملکرد ترمزگیری این خودرو در سطوح لغزنده عالی بوده و گیربکس هوشمند آن یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. از دیگر مزایای رنو ساندرو می‌توان به سواری نرم، ایمنی بالا، قیمت مناسب و استهلاک پایین اشاره کرد.

رنو ساندرو-کاماپرس

معایب ساندرو

این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر است که حدوداً 8.5 لیتر بنزین در جاده و 11 لیتر در داخل شهر می‌سوزاند. بنابراین، می‌توان گفت که ساندرو مصرف سوخت نسبتاً بالایی داشته و اغلب خریداران از این مسئله ناراضی هستند.

به علاوه، به گفته پارس خودرو صفر تا صد ساندرو تقریباً 11.5 ثانیه طول می‌کشد؛ اما رقم واقعی بیشتر از این مقدار است. در شرایط واقعی، شتاب‌گیری این خودرو ضعیف بوده و انتظارات اغلب مشتریان را برآورده نمی‌کند. صدای زیاد موتور در داخل کابین و کیفیت نامطلوب طراحی کابین از دیگر معایب ساندرو محسوب می‌شود. به علاوه، آپشن‌ها و امکانات این خودرو مانند تندر 90 بسیار کم بوده و به جز موارد ساده‌ای چون کروز کنترل و سیستم تهویه اتوماتیک، آپشن قابل توجهی دیده نمی‌شود.

لوازم یدکی ساندرو

برند اصلی لوازم یدکی ساندرو، رنو است؛ اما این قطعات در بازار لوازم یدکی بسیار کمیاب بوده و مشتریان معمولاً به خرید برندهای با کیفیت دیگر روی می‌آورند. این برندها شامل ایساکو، تکستار، پاور گریپ و… می‌شوند. نکته مهم دیگر این است که در هنگام خرید قطعات یدکی ساندرو باید به مدل دقیق و سال ساخت این خودرو توجه داشت.

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار، تمامی محصولات برندهای معتبر و با کیفیت را دارا بوده و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به علاوه، کارشناسان یدک یار همواره آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان هستند.

در جدول زیر، قیمت لوازم یدکی رنو ساندرو قابل مشاهده است؛

قطعه خودرو قیمت
 لنت جلو ساندرو  1،900،000 تومان
لنت عقب ساندرو  787،000 تومان
دیسک و صفحه ساندرو  9،000،000 تومان
کیت تایم ساندرو 5،900،000 تومان
تسمه دینام ساندرو  1،100،000 تومان
شمع ساندرو (دست کامل)  649،000 تومان
سپر جلو ساندرو  6،250،000 تومان
سپر عفب ساندرو  2،930،000 تومان
چراغ جلو ساندرو 4،800،000 تومان
چراغ عقب ساندرو 2،100،000 تومان
ایربگ ساندرو  2،800،000 تومان
کمک فنر جلو ساندرو 2،000،000 تومان
کمک فنر عقب ساندرو 2،850،000 تومان
کمپرسور کولر ساندرو  از 7 میلیون الی 8میلیون 400هزار تومان
کاپوت ساندرو 5،900،000 تومان
طبق ساندرو 652،000 تومان
دینام ساندرو 8،500،000 تومان
گلگیر جلو ساندرو 5،200،000 تومان
2،200،000 تومان

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

 

مرتبط با : یدک یار
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز