برای خرید هاست وردپرس سراغ لیموهاست برویم یا سون هاست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید هاست وردپرس سایت‌های معتبر زیادی وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد. لیموهاست یکی از این سایت‌های معتبر است که در زمینه ارائه هاست کیفیتی فوق العاده دارد و همچنین سون هاست نیز سایت معتبر دیگری است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های لیموهاست و سون هاست را بررسی می‌کند و به مقایسه هر دو می‌پردازد.

خرید هاست وردپرس از لیموهاست

لیموهاست از جمله کمپانی‌های باسابقه در ارائه خدمات هاستینگ است که طراحی متفاوت و جذابی را ارائه می‌دهد. سرعت و آپ تایم‌های این مجموعه بالا بوده و در آن منابع سخت افزاری مناسبی به کار رفته است. همچنین امنیت اطلاعات این مجموعه در سطح بالایی قرار گرفته و در آن می‌توان از پشتیبانی فوق العاده بهره مند بود. میانگین پاسخ گویی لیموهاست به سوالات افراد 5 دقیقه است که همین باعث افزایش اعتبار آن در بین کاربران شده است.

البته این سایت ویدیو و مقاله آموزشی اندکی بر روی سایت خود قرار داده و در صورتی که بتواند آموزش‌های بیشتری عرضه کند سوالات کاربرانش نیز کمتر خواهد بود. از نظر قیمت نیز می‌توان تنوع قابل توجهی در قیمت‌های آن دید و در برخی موارد امکان استفاده از گزینه‌های اقتصادی آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

خرید هاست وردپرس از سون هاست

سون هاست سایت دیگری برای ارائه هاست وردپرس است که سرعت بسیار خوبی داشته و از این جهت جزو سایت‌های خوب ایران است. سون هاست همچنین کیفیت بالایی را عرضه کرده و امنیت مناسبی را ارائه می‌دهد. از نظر سخت افزاری و نرم افزاری نیز این سایت قابل اعتماد در نظر گرفته می‌شود.

بسته به حجم تیکت‌ها یا مشکلات مقطعی ممکن است زمان پاسخگویی در این سایت متفاوت باشد اما در اکثر مواقع به موقع پاسخ کاربران را می‌دهند. این هاست بکاپ گیری منظم روزانه و هفتگی داشته و مشتریان قابل توجهی را به خود جذب کرده است.

مقایسه سون هاست و لیموهاست

در مقایسه این دو سایت می‌توان گفت که هر دو از نظر سرعت و پشتیبانی بسیار خوب هستند و می‌توانند در یک سطح قرار بگیرند. با این حال از نظر سخت افزاری لیموهاست کیفیت بهتری دارد. از نظر امنیت نیز هر دو مناسب و قابل اعتماد در نظر گرفته می‌شوند. البته از نظر قیمت هر دو با قیمت به نسبت زیادی عرضه می‌شوند و نسبت به سایت‌های مشابه دیگر بازار در رده متوسط و کمی گران قرار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سون هاستلیموهاست
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز