بدون نیاز به ضامن تیگو 8 پرو را اقساطی خریداری کنید

ژیوار

خرید خودرو اقساطی تیگو 8 پرو در عین حال که می‌تواند افراد را مالک یکی از بهترین کراس اوورهای بازار کند، فشار مالی جهت پرداخت مبلغ کلی و چالش‌های پیداکردن ضامن و تهیه وام را نیز کمرنگ کند. فونیکس تیگو 8 پرو، این کراس اوور لوکس و قدرتمند با طراحی مدرن، فناوری پیشرفته و عملکرد مناسب می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای خانواده‌ها باشد. شرایط خرید این خودرو به صورت اقساطی و نقد فراهم شده و خانواده‌ها متناسب با بودجه خود می‌توانند این خودرو با قابلیت‌های فراوان را خریداری کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ویژگی‌های این خودرو و شرایط خرید خودرو اقساطی می‌پردازد.

تیگو 8 پرو، طراحی ظاهری بی‌نقص با امکانات داخلی

– نمای ظاهری: تیگو 8 پرو با طراحی مدرن و جسورانه‌ای وارد بازار شده است. چراغ‌های جلوی LED با طراحی تیز و جلوپنجره بزرگ کرومی، به خودرو ظاهری قوی و پویا می‌بخشند. در قسمت عقب نیز چراغ‌های LED پیوسته و خروجی‌های اگزوز دوگانه، تکمیل‌کننده این طراحی هماهنگ و جذاب هستند.

– طراحی داخلی : در داخل کابین، فضای لوکس و پیشرفته‌ای به چشم می‌خورد. مواد باکیفیت و نمایشگرهای بزرگ لمسی، تجربه‌ای مدرن و راحت را ارائه می‌دهند. تیگو 8 پرو دارای نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر دیجیتال 7 اینچی برای پشت آمپرها است. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دوگانه و صندلی‌های چرمی با تنظیم برقی اشاره کرد. این خودرو با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ که 197 اسب بخار قدرت دارد، و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه، عملکردی نرم و سریع ارائه می‌دهد.

– ایمنی : از نظر ایمنی، تیگو 8 پرو با سیستم‌های مدرن مانند ترمز خودکار، کنترل کروز تطبیقی و هشدار برخورد جلو، امنیت بالایی را فراهم می‌کند. همچنین، ویژگی‌هایی مانند دوربین‌های 360 درجه و سیستم پارک خودکار، راحتی و امنیت بیشتری را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می‌آورد. به طور کلی، تیگو 8 پرو با طراحی مدرن، فضای داخلی راحت و امکانات فنی و ایمنی پیشرفته، گزینه‌ای جذاب برای خریداران خودروهای شاسی‌بلند محسوب می‌شود.

دریان سفر امید

1

خرید خودرو اقساطی، راهکار جبران کمبود بودجه

خودروی فونیکس تیگو 8 پرو مدل 1402 با قیمت 2,680,000,000 تومان در بازار کنونی به فروش می‌رسد. این خودرو با کارکرد 4,270 کیلومتر و وضعیت بدنه و فنی سالم ارائه می‌شود. شرایط خرید خودرو اقساطی نیز فراهم است؛ به طوری که خریداران می‌توانند با اقساط کوتاه‌مدت و پرداخت پس از ۳ ماه اقدام به خرید کنند. امکان خرید خودرو اقساطی از 1 تا 60 ماه نیز وجود دارد، که بر اساس مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط، میزان قسط ماهانه متفاوت خواهد بود.

خرید اقساطی خودرو - کاماپرس

شرایط خرید نقدی تیگو 8 پرو

خودروی فونیکس تیگو 8 پرو مکس مدل 1402 با قیمت 2,800,000,000 تومان به صورت نقدی نیز عرضه می‌شود. این خودرو در وضعیت صفر کیلومتر و بدون کارکرد قبلی است. شرایط خرید شامل کارشناسی فنی و ضمانت 7 روزه خسارت بدنه تا سقف 850 میلیون تومان است، که امنیت و اطمینان خریدار را تضمین می‌کند. خودرو دارای گیربکس اتوماتیک و امکانات لوکس متنوع است. این خودرو انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال خودرویی لوکس با عملکرد بالا و قیمت مناسب هستند.

خرید اقساطی خودرو - کاماپرس

اطلاع از قیمت خودرو تیگو 8 پرو در «همراه مکانیک»

همراه مکانیک متشکل از تیمی از متخصصان حوزه خودرو و نخبگان دانشگاهی است. تمامی خدمات تخصصی در زمینه خرید خودرو اقساطی و یا خدمات خودرو در محل، در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق این مجموعه امکان‌پذیر است. افراد علاقه‌مند به خرید خودرو اقساطی تیگو 8 پرو می‌توانند با استفاده از مشاوره این متخصصان، نظر کارشناسی در خصوص خودروی مورد نظر خود را دریافت و از قیمت خودرو در لحظه کسب اطلاع کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید نقد و اقساطی تیگو 8 پرو، می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز