با 50 میلیون گوشی سامسونگ بخریم یا اپل؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب بین گوشی سامسونگ و اپل می‌تواند یکی از چالش‌های اساسی بین خریداران باشد. افراد متناسب با نیاز و سلیقه خود می‌توانند سراغ هر یک از این دو مدل گوشی بروند. باید به این نکته توجه داشت که گوشی سامسونگ ظرفیت باتری بیشتری داشته و کیفیت دوربین بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در عوض گوشی اپل کیفیت نرم افزاری بهتری داشته و کیفیت بهتری از کاربرد اپلیکیشن‌ها را عرضه می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 2 گوشی سامسونگ و 2 گوشی اپل که با قیمت حدودی 50 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی سامسونگ با مدل Z Flip5 ویتنام

این گوشی سامسونگ با شبکه اینترنت 5 جی ارائه شده و از جمله محصولات تاشو سامسونگ است که ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 256 و 8 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این گوشی سامسونگ با صفحه نمایشی که در حالت باز 6.7 اینچی است و در حالت بسته 3.4 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری آن در حدود 3700 میلی آمپر ساعت عنوان می‌شود. این محصول دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 10 مگاپیکسل است.

همچنین این گوشی قابلیت شارژ سریع 25 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی را عرضه کرده و شارژ بی سیم 15 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ با مدل S23 Ultra ویتنام

این محصول سامسونگ با امکان استفاده از صفحه نمایش 6.8 اینچی طراحی شده و دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 و رم 12 گیگابایتی است. این گوشی سامسونگ دوربین‌های 200 و 12 و 10 و 10 و 12 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو داشته و ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

همچنین این گوشی سامسونگ امکان شارژ سریع 45 واتی را داشته و از قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. قابلیت شارژ معکوس 4.5 واتی نیز در این مدل از گوشی ارائه شده است. این محصول شبکه اینترنت 5 جی را در اختیار کاربران قرار داده و از نرخ تازه سازی 120 هرتزی استفاده می‌کند.

گوشی اپل با مدل آیفون 12 پرو ZD/A نات اکتیو

این گوشی اپل تک سیمکارته امکان استفاده از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی را فراهم کرده و با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول که 3 دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با یک TOF 3D LiDAR دارد، از ظرفیت باتری 2815 میلی آمپر ساعته بهره می‌برد.

در این گوشی اپل دو دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با SL3D در قسمت جلوی گوشی واقع شده و در آن شبکه اینترنت 5 جی نیز به کار می‌رود. همچنین این گوشی ضد آب بوده و نرخ تازه سازی تصویر در آن 60 هرتز است.

گوشی اپل با مدل آیفون 13 CH/A نات اکتیو

این مدل از گوشی اپل با حافظه 256 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی قابل خریداری بوده و برای آن ظرفیت باتری 3240 میلی آمپر ساعته در نظر گرفته می‌شود. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی و رزولوشن 2532 در 1170 پیکسلی ارائه شده و دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دارد. علاوه بر آن، یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو این گوشی بوده و این محصول از شبکه اینترنت 5 جی نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی اپل که برای گیمینگ نیز جذابیت زیادی دارد، محصولی ضد آب بوده و قابلیت شارژ سریع 20 واتی را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلدیجی کالادیجی لندسامسونگ
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز