با 5 میلیون گوشی سامسونگ AO4s بخریم یا AO5s؟

گوشی سامسونگ-کاماپرس
لست سکند

گوشی سامسونگ AO4s از نظر ویژگی‌های ظاهری تفاوت زیادی با گوشی AO5s ندارد و تنها از نظر سایز صفحه نمایش می‌توان آن را کوچک‌تر دید. با این حال از جهت حجم حافظه و کیفیت دوربین سلفی می‌توان تفاوت‌هایی در این دو محصول پیدا کرد. در نگاه کلی‌تر هر دو گوشی امکانات مشترک زیادی دارند و انتخاب بین آن‌ها به سلیقه و کاربرد یا نیاز افراد بستگی دارد. این دو محصول برای استفاده تمام افراد در تمام سنین مناسب بوده و در صورتی که فردی به گیم علاقه داشته باشد می‌تواند بازی‌هایی با حجم کم و بدون نیاز به پردازنده خیلی قوی را در این گوشی‌ها نصب کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های گوشی سامسونگ AO4s ویتنام و گوشی سامسونگ AO5s می‌پردازد.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی سامسونگ AO4s و AO5s

از نظر ویژگی‌های ظاهری هر دو گوشی شباهت بسیار زیادی به یک دیگر دارند و به شکل تقریبا یکسانی طراحی شده‌اند. اندازه صفجه نمایشگر در گوشی سامسونگ AO4s با اندازه 6.5 اینچ در نظر گرفته شده و در گوشی سامسونگ AO5s اندازه صفحه نمایشگر، 6.7 اینچ است. البته از نظر وزن تفاوت زیادی با هم ندارند و با سنگینی یکسانی استفاده می‌شوند. ساختار بدنه هر دو گوشی با جلو شیشه‌ای و پشت و فریم پلاستیکی طراحی شده است.

گوشی سامسونگ AO4s-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مقایسه ظرفیت حافظه و کیفیت دوربین گوشی سامسونگ AO4s و AO5s

گوشی سامسونگ AO4s با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در حالیکه ظرفیت حافظه داخلی و رم در گوشی AO5s به ترتیب 128 و 4 گیگابایت است. دوربین‌های پشت گوشی AO4s با کیفیت 50، 2 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. دوربین‌های پشت گوشی AO5s نیز 50، 2 و 2 مگاپیکسلی هستند، با این تفاوت که کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

مقایسه ویژگی‌های فنی دیگر

شبکه اینترنت به کار رفته در محصول AO4s با عدد 4.5G مشخص می‌شود، اما شبکه اینترنت مدل AO5s با عدد 4G معرفی شده است. در واقع می‌توان سرعت اینترنت مناسب‌تری را در مدل اول مشاهده کرد. ظرفیت باتری در هر دو گوشی 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده و هر دو امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کنند. با این تفاوت که در گوشی سامسونگ AO4s شارژ سریع 15 واتی و در گوشی سامسونگ AO5s شارژ سریع 25 واتی به کار می‌رود. هر دو گوشی مد نظر ما دو سیمکارته بوده و پردازشگرهایی 8 هسته‌ای دارند.

گوشی سامسونگ A05s-کاماپرس

نظرات کاربران در فضای مجازی

کاربران در اکثر موارد از هر دو گوشی اعلام رضایت کرده‌اند و آن‌ها را محصولی مناسب برای قیمت 5 میلیون تومانی دانسته‌اند. البته در برخی موارد کاربران هر دو گوشی را محصولاتی بسیار عادی دانسته‌اند که کاربرد آن برای افرادی که زیاد با گوشی سر و کار خاصی ندارند مناسب‌تر است. برخی از کاربران از شبکه اینترنت ضعیف در این گوشی‌ها گلایه کرده و برخی دیگر طراحی آن‌ها را خوش دست و شیک دانسته‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدارسوسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز