پرفروش ترین گوشی ایسوس در بازار + قیمت

گوشی-کاماپرس

گوشی ایسوس از جمله گوشی‌های کمتر شناخته شده در بین سایر برندهاست؛ به گونه‌ای که بسیاری با شنیدن این موضوع که ایسوس گوشی نیز ارائه کرده، تعجب می‌کنند. محصولات این برند با انواع سایز، حجم باتری، کیفیت دوربین و ظرفیت حافظه طراحی شده‌اند و به همین جهت انتخاب در بین تنوع‌های بالای این برند برای نیازها و سلایق گوناگون فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های ایسوس در بازار را با جست‌وجو در سایت مقداد آی تی معرفی می‌کند.

گوشی ایسوس با مدل Rog Phone 6

این محصول محبوب با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی ایسوس دو سیمکارته، سایز صفحه نمایش 6.78 اینچی داشته و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول 5، 13 و 50 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 12 مگاپیکسل است. این محصول برای گیم طراحی شده و صفحه نمایشی جذاب و با کیفیت دارد. ظرفیت باتری آن نیز 6000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی ایسوس با مدل Rog Phone 6-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی ایسوس با مدلZC600KL  Zenfone 5 Lite

این گوشی ایسوس با امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان ارائه شده و سایز صفحه نمایش 6 اینچی دارد. دوربین پشت این محصول ایسوس 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن کیفیت 20 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. حافظه رم این محصول 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است. این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و نسبت به گوشی‌های هم رده دیگر پردازنده مناسبی دارد. این محصول امکان استفاده از ظرفیت باتری 3300 میلی آمپری را فراهم می‌کند.

گوشی ایسوس با مدلZC600KL  Zenfone 5 Lite-کاماپرس

گوشی ایسوس با مدل Zenfone Max Plus M1

این گوشی ایسوس با سایز صفحه نمایش 5.7 اینچی ارائه شده و محصولی کوچک به حساب می‌آید. ظرفیت حافظه داخلی این محصول هشت هسته‌ای 32 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن 3 گیگابایت است. کیفیت دوربین‌های پشت این گوشی 16 و 8 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی قابل توجه، از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و صفحه نمایش جذابی دارد.

گوشی ایسوس با مدل Zenfone Max Plus M1-کاماپرس

گوشی ایسوس با مدل Zenfone Go ZB452KG

این گوشی ایسوس کوچک، با اندازه صفحه نمایش 4.5 اینچی عرضه شده و 125 گرم وزن دارد. حافظه رم این محصول 1 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است. این محصول با یک دوربین پشت 5 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی VGA عرضه شده و امکان استفاده از زبان فارسی را فراهم می‌کند. پردازنده این گوشی ایسوس 4 هسته‌ای بوده و در آن امکان به کار بردن دو سیمکارت با اینترنت 3G وجود دارد.

گوشی ایسوس با مدل Zenfone Go ZB452KG-کاماپرس

گوشی ایسوس با مدل ROG PhONE 5

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی ارائه شده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.78 اینچ بوده و از ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی ایسوس با سه دوربین 5، 13 و 64 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 24 گیگابایتی در جلو عرضه شده و محصولی مناسب برای فیلمبرداری به حساب می‌آید.

گوشی ایسوس با مدل ROG PhONE 5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوسمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی ایسوس در بازار + قیمت

  1. علیرض گفته:

    سلام بچه ها
    من ۶۸۰۰ دادم داریا باند daria bondگرفتم
    عالیه
    ۱۵ دق فول شارژ میشه عجیه خیلی
    البته شش بعد از ظهر میشه ۲۰ درصد ولی ۱۰ دق بزنید ۸۰-۹۰ درصد میشه
    دوربین ۵۰
    ۲۵۶_۸ حافظه اش

    و صفحه منحنی 🙂 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز