با 3 میلیون ساعت هوشمند پرووان بخریم یا کیسلکت؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند پرووان و کیسلکت از جمله ساعت‌های محبوب در بازار هستند که علاوه بر کاربرد روزمره، برای کاربرد ورزشی و رسمی نیز استفاده می‌شوند. این ساعت‌ها اغلب از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و با امکان مکالمه عرضه شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش 2 ساعت هوشمند پرووان و 2 ساعت هوشمند کیسلکت که با 3 میلیون بتوان خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند پرووان با مدل PWS14

این ساعت هوشمند پرووان با سیستم عامل‌های اندروید 5.0 و بالاتر و آی او اس 9.0 و بالاتر سازگاری داشته و ظرفیت باتری 260 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول که قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و محصولی مناسب برای ورزش، کاربرد روزمره و رسمی به حساب می‌آید.

این ساعت هوشمند پرووان دارای گام شمار، یادآوری تماس، قابلیت کنترل دوربین تلفن همراه و برخی دیگر از قابلیت‌های جذاب بوده و اندازه صفحه نمایش آن 2.03 اینچ است. این محصول که برای خانم‌ها و آقایان مناسب است، امکان تعویض بند داشته و رزولوشن ان 240 در 296 پیکسل در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند پرووان با مدل PWS08

این ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه عرضه شده و سازگاری مناسبی با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 8.0 و بالاتر نشان می‌دهد. این محصول 44 گرمی جنس بدنه آلومینیومی داشته و بازدهی باتری آن تا 3 روز است. همچنین این محصول ظرفیت باتری 270 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ساعت هوشمند پرووان از نسخه بلوتوث 5.1 پشتیبانی کرده و دارای حالت ویبره است. همچنین این محصول مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و اندازه صفحه نمایش آن 1.28 اینچ است. این ساعت دارای میکروفن و اسپیکر بوده و قابلیت تغییر طرح آن وجود دارد.

ساعت هوشمند کیسلکت با مدل Calling Watch Ks Pro

این ساعت هوشمند کیسلکت با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگار بوده و قابلیت مکالمه دارد. این محصول که از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند، ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعته داشته و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و محصولی جذاب برای ورزشکاران خواهد بود.

این محصول دارای بازی بوده و می‌تواند میزان استرس را تشخیص دهد. همچنین سنسورهایی مانند شمارش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون یا کیفیت خواب نیز در این محصول وجود دارند. این ساعت هوشمند بازدهی باتری 6 تا 7 روزه داشته و رزولوشن صفحه نمایش آن 502 در 410 پیکسل است.

ساعت هوشمند کیسلکت با مدل Calling Watch Kr2

این ساعت هوشمند ظرفیت باتری 360 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و 58 گرم وزن دارد. این محصول که در مقابل پاشیدن قطرات آب و رطوبت مقاوم است، از زبان فارسی پشتیبانی کرده و امکان مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند دارای انواع سنسور مانند سنجش استرس، مانیتور خواب، یادآوری کم تحرکی و مواردی از این قبیل است.

این ساعت واچ فیس‌هایی متحرک و قابل ویرایش داشته و در آن امکان سنجش مداوم سلامتی بدن فراهم می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند رزولوشن 460 در 460 پیکسلی داشته و نوع قفل بند آن آهنربایی به حساب می‌آید.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالادیجی کالادیجی لندکالاتیک
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز