با 3 میلیون تومان کدام عطر خنک مردانه را بخریم؟

با 3 میلیون تومان کدام عطر خنک مردانه را تهیه کنیم؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر خنک برای تابستان معمولا فاقد آن میزان از ماندگاری و پخش بویی است که ما از عطرهای گرم سراغ داریم. با این حال، هیچ‌چیز مانند یک عطر مناسب در فصل گرما نمی‌تواند تسلی‌بخش گرمای داغ خورشید و تابش‌های مستقیم آن در فعالیت‌های روزمره باشد.

کاماپرس در این گزارش، 5 عطر خنک مردانه تا 3 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

عطر خنک آزارو کروم

این عطر با رایحه مرکباتی و خنک خود، گویی نسیمی از طراوت و شادابی را به ارمغان می‌آورد. نت‌های اولیه گریپ فروت و ترنج، در کنار نعناع و رزماری، حس سرزندگی و طراوت را به شما القا می‌کنند. در نت‌های میانی، فلفل سیاه گرما و عمقی ظریف به عطر می‌بخشد و نت‌های پایانی چوب سدر و وتیور، با رایحه ماندگار و دلنشین خود، این سمفونی خنک را تکمیل می‌کنند.

آزارو کروم عطری ایده‌آل برای استفاده روزانه در محل کار، دانشگاه و یا موقعیت‌های غیررسمی است. رایحه خنک و شاداب این عطر، انرژی و طراوت را به شما هدیه می‌دهد و حس اعتماد به نفس و سرزندگی را در شما تقویت می‌کند. این عطر درحال حاضر با قیمت روز 2 میلیون و 750 هزار تومان در حجم 100 میلی‌لیتر قابل سفارش است.

عطر خنک آزارو کروم

بیشتر بخوانید:

عطر خنک دیویدف کول واتر

نت‌های اولیه این عطر هندوانه و خیار، در کنار اسطوخودوس، حس خنکی و تازگی دریا را تداعی می‌کنند. دیویدف کول واتر عطری همه‌کاره است که می‌توانید از آن در موقعیت‌های مختلف مانند محل کار، مهمانی‌ها و یا حتی ورزش‌های آبی استفاده کنید. رایحه خنک و دل‌انگیز این عطر، در هر موقعیتی حس طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌دهد. قیمت حجم 125 میلی‌لیتری این عطر حدودا 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

عطر خنک دیویدف کول واتر

عطر خنک مارک جوزف ماین پورهوم

این عطر در دو حجم 100 و 50 میلی‌لیتر عرضه شده و قیمت آن برای 100 میل، 2 میلیون تومان است. ترکیب نت‌های ترنج، گریپ فروت، رزماری، نعناع هندی و مشک در این عطر، میزانی از پختگی را در کنار شور و نشاط تابستانی به آن اضافه می‌کند.

این عطر به دلیل رایحه خنک و مرکباتی مختص به خود، بیشتر برای مهمانی‌های غیر رسمی و استفاده روزمره مناسب است. البته از نظر برخی از کاربران، می‌توان شباهت‌هایی بین رایحه این عطر با عطر آزارو کروم پیدا کرد که البته پخش بو و ماندگاری کمتری هم به نسبت آن‌ها دارد.

عطر خنک مارک جوزف ماین پورهوم

عطر خنک لالیک انکر نویر اسپرت

لالیک انکر نویر اسپرت عطری ایده‌آل برای مردانی است که به دنبال عطری خاص، قدرتمند و در عین حال خنک و شاداب هستند. این عطر با داشتن نت‌های تابستانی شامل ترنج، گریپ فروت، رزماری و اسطخودوس، یک محصول مناسب برای استفاده در موقعیت‌های غیر رسمی و باشگاه‌ها است که قدرت و جسارت را با هم ترکیب می‌کند. انکر نویر اسپرت را می‌توانید با قیمت حدودی 2 میلیون و 150 هزار تومان در حجم 100 میلی‌لیتر از فروشگاه‌های معتبر عطر تهیه کنید.

عطر خنک لالیک انکر نویر اسپرت

عطر خنک آلفرد دانهیل دیزایر بلو

با داشتن آکوردهای معطر گیاهی، دانهیل دیزایر بلو یک عطر نوستالژیک و ماندگار برای تابستان است. گرچه با توجه به نقد کاربران پخش بوی بالایی برای این عطر گزارش نشده اما رایحه آن با ترکیب نت‌های ترنج، اقاقیا دریایی، سرخالو، پرتقال و آب دریا، مورد قبول علاقه‌مندان به این نوع از عطرها بوده است. دیزایر بلو از برند دانیهل با قیمت روز 2 میلیون و 160 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر خنک آلفرد دانهیل دیزایر بلو

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطربودیسه شاپعطرافشان
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز