با 10 میلیون پرینتر اچ پی بخریم یا اپسون؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرینتر اچ پی یا اپسون با قابلیت‌های مختلفی در قیمت 10 میلیون تومان در بازار وجود دارند. تنوع محصولات اچ پی با این قیمت بیشتر بوده و اغلب محصولات آن از تکنولوژی پرینت لیزری استفاده می‌کنند. در پرینتر اپسون می‌توان تنوع بیشتری در تکنولوژی‌های چاپی دید که برای انتخاب‌های خاص‌تر مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش 2 پرینتر اچ پی و 2 پرینتر اپسون که با قیمت حدودی 10 میلیون تومان می‌توان خرید را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پرینتر اچ پی با مدلLaser MFP 135w چندکاره

این پرینتر لیزری با نوع چاپ تک رنگ و سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه عرضه شده و توان کار ماهانه آن 10 هزار برگ عنوان شده است. این پرینتر اچ پی با سایز چاپ‌های A4 و A5 و A6 و B5 و C5 در اختیار کاربران قرار گرفته و محصولی سه کاره است که علاوه بر پرینت، امکان اسکن و کپی را فراهم می‌کند. این محصول دارای رزولوشن چاپ 600 در 600 پیکسل است.

همچنین این محصول سرعت کپی 20 برگ در دقیقه را داشته و بزرگنمایی کپی آن 25 تا 400 درصد در نظر گرفته می‌شود. این پرینتر با نمایشگر دو خطی ال سی دی عرضه شده و شبکه بی سیم وای فای نیز دارد. علاوه بر آن، این پرینتر اچ پی ظرفیت ورودی کاغذ 150 برگی داشته و امکان چاپ دو رو ندارد.

بیشتر بخوانید:

پرینتر اچ پی با مدل Neverstop Laser 1000W

این پرینتر با نوع چاپ تک رنگ و لیزری، دارای سایز چاپ‌های A4 و A5 و A6 بوده و سرعت چاپ آن 25 تا 30 برگ در دقیقه است. این محصول رزولوشن چاپ 600 در 600 پیکسلی را ارائه کرده و ظرفیت ورودی کاغذ آن 150 برگ در نظر گرفته می‌شود.

همچنین این پرینتر اچ پی حافظه 32 مگابایتی داشته و توان کار ماهانه آن 20 هزار برگ است. این محصول قابلیت چاپ دو رو نداشته و وزن آن نیز 6.95 کیلوگرم به حساب می‌آید. این محصول که انتخابی جذاب برای اداره‌های کوچک یا منزل بوده کیفیتی مناسب از چاپ را عرضه می‌کند.

پرینتر اپسون با مدل EcoTank L121

این پرینتر جوهر افشان اپسون کاربردی تک کاره داشته و رزولوشن چاپ آن 720 در 720 پیکسل است. این محصول که سایز چاپ آن آ 4 خواهد بود، به طور کلی 2.4 کیلوگرم وزن داشته و برای استفاده در منزل انتخابی مناسب به حساب می‌آید. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو نداشته و ظرفیت ورودی کاغذ آن 50 برگ استاندارد است.

همچنین این محصول با درگاه یو اس بی عرضه شده و نوع چاپ آن رنگی سیاه و سفید در نظر گرفته می‌شود. شبکه بی سیم وای فای نیز در این پرینتر ارائه نشده و در آن کارت خوان و بلوتوث نیز وجود ندارد.

پرینتر اپسون با مدل LQ-350 سوزنی

این پرینتر از تکنولوژی چاپ سوزنی استفاده کرده و کاربرد آن تنها برای پرینت است. این محصول که سرعت چاپ آن 347 حرف در ثانیه در نظر گرفته شده سایز چاپ آ 4 دارد و توان کار ماهانه آن 10 هزار ساعت عنوان می‌شود.

این محصول 4.1 کیلوگرم وزن داشته و انتخابی خاص و متفاوت است که رزولوشن چاپ 350 در 180 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت چاپ دو رو در این پرینتر اپسون وجود نداشته و حافظه آن نیز 128 کیلوبایت در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اچ پیدیجی کالادیجی لندکالاتیک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز