با یک میلیارد کدام ماشین خارجی را بخریم؟

با یک میلیارد کدام ماشین خارجی را بخریم؟-کاماپرس

در حالی که این روزها بازار فروش خودرو ثباتی ندارد و هر روز خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت خودرو به گوش می‌رسد، بسیاری از افراد قصد دارند سریع‌تر خودرو مورد نظر خود را خریداری کرده و یا برای سرمایه‌گذاری خودرو کارکرده خارجی بخرند. در این میان خودروهای خارجی متعددی در بازار خودروهای کارکرده وجود دارند که حدود یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش 5 ماشین خارجی کارکرده در بازار آزاد را معرفی می‌کند که قیمت آن‌ها نزدیک به 1 میلیارد تومان است.

هیوندای سوناتا چهار سیلندر

یک هیوندای سوناتا NF چهار سیلندر اتومات 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو مدل 2006 بوده و رنگ آن بژ است. بدنه خودرو رنگ شدگی دارد. شاسی‌ها و موتور این هیوندا سوناتا سالم اعلام شده و 290 هزار کیلومتر کارکرد دارد. برای این خودرو 8 ماه نیز مهلت بیمه ذکر شده است.

قیمت ماشین خارجی میتسوبیشی پاجرو بی رنگ

یک میتسوبیشی پاجرو 4 در 4 سیلندر، مدل ۱۹۹۲بی‌رنگ 1 میلیارد تومان قیمت خورده است. این خودرو با گیربکس دنده‌ای کار می‌کند و 350 هزار کیلومتر کارکرد دارد. موتور، شاسی و سایر قطعات این خودرو سالم است و 2 ماه نیز بیمه دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کیا پیکانو کم کارکرد

یک کیا پیکانو مدل 2014 مشکی رنگ با 50 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 1 میلیارد و 20 میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو کم کارکرد بوده و از بدنه بدون خط و خش، موتور سالم و شاسی‌های سالم و پلمپ برخوردار است. این خودرو 6 ماه بیمه شخص ثالث دارد.

قیمت ماشین خارجی بی‌ام‌و مدل 2006

یک بی‌ام‌و سری 3 سدان 320i مدل 2006 با قیمت 1 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد. رنگ این بی‌ام‌و نقرآبی ذکر شده و بدنه آن ‌رنگ دارد. موتور و شاسی‎‌های این خودرو سالم هستند و 202 هزار کیلومتر نیز کارکرد دارد. از بیمه شخص ثالث این خودرو 10 ماه باقی مانده است.

کیا سراتو کوپه مسی رنگ

یک کیا سراتو کوپه 2000cc، مدل ۲۰۱۰ با قیمت 1 میلیارد و 150 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این خودرو  مسی رنگ است و بدنه آن رنگ شدگی دارد. موتور و شاسی این خودرو سالم هستند و 3 ماه بیمه دارد. کارکرد این خودرو 211 هزار کیلومتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : بامادیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز