احتمال تولید پژو پارس در سال آینده

احتمال تولید پژو پارس در سال آینده-کاماپرس

مدیر عامل ایران خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو پژو پارس گفت: با حمایتی که از سوی سازمان استاندارد انجام شده است خودرو پژو پارس تا پایان سال تولید می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش کاماپرس، عظیمی با تاکید بر اینکه ایران خودرو به تعهدات خود عمل می‌کند، اظهار داشت: در حال انجام رایزنی‌هایی برای ادامه تولید پژو پارس در سال آینده نیز هستیم، اما اگر به دلیل مسائل استاندارد نتوانیم این خودرو را تولید کنیم حتما به مشتریان خودروی جایگزین تحویل می‌دهیم که قطعا به لحاظ استاندارد از پژو پارس امروز بهتر خواهد بود.

وی در رابطه با تعداد تعهدات ایران خودرو، گفت: 200 هزار دستگاه تعهد داریم و نوبت هیچ کدام از افرادی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت نام کرده‌اند را حذف نمی‌کنیم، اصرار داریم که خودرو را به تمام افرادی که در سامانه ثبت نام کرده‌اند، تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از فارس، عظیمی اظهار داشت: با توافقی که با سازمان ملی استاندارد انجام شد امیدواریم بتوانیم سال آینده تعداد تولید پژو پارس را به شدت افزایش دهیم و به همه تعهداتمان عمل کنیم، اما اگر به هر دلیلی این خودرو در سال آینده تولید نشود، خودروهای جایگزین دیگر مانند سورن یا دنا را به مشتریان تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “احتمال تولید پژو پارس در سال آینده

  1. رهگذر گفته:

    آدمایی که الکی حرف میزنن درک آدم تو انتظار که به هزار جور بدبختی واسترس پول ماشین ثبت نامی را جورکرده روندارن فقط و فقط خدا آگاه از حال ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز