با پیشرفته ترین هلی کوپتر دریایی جهان آشنا شوید (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هلی کوپتر MH-60R سیهاوک پیشرفته ترین هیلکوپتر دریایی جهان است و در حال حاضر نیروی دریایی آمریکا و چند کشور دیگر در مناطق دریایی و ساحلی از آن به عنوان جنگ افزاری ضد زیردریایی و ضد سلاح های سطحی استفاده می کنند. این هلی کوپتر در حال حاضر توانمندترین هلی کوپتر دریایی است و به گونه ای طراحی شده است از روی ناوشکن، کشتی های کروز و ناوهای هواپیما برد به پرواز در بیاید. در ادامه ویدیوی از این هلی کوپتر مجهز را تماشا می کنید.

به گزارش کاماپرس، مأموریت اصلی هلی کوپتر MH-60R سیهاوک انجام عملیات به عنوان ضد زیردریایی و ضد جنگ افزارهای سطحی است. از این هلی کوپتر بیش از 300 فروند در سرتاسر جهان وجود دارد و تاکنون حدود 600000 ساعت پرواز موفق انجام داده است. این هلی کوپتر علاوه بر نیروی دریایی آمریکا، در نیروی دریایی سلطنتی دانمارک، نیروی دریایی استرالیا و نیروی دریایی عربستان نیز خدمت می کند.

از دیگر مأمویت های هلی کوپتر MH-60R سیهاوک می توان به ترابری هوایی، امداد رسانی پزشکی، عملیات جستجو و نجات، پشتیبانی هوایی و پشتیبانی جنگ افزاری اشاره کرد.  MH-60R سیهاوک به سیستم مین یاب و سیستم مین یاب لیزری از هوا مجهز است و اشیا غوطه ور شده در آب های ساحلی را شناسایی می کند. این هلی کوپتر گنجایش 3 الی 4 خدمه و 5 سرنشین را در داخل کابین دارد و می تواند محموله ای تا حداکثر 10433 کیلوگرم را حمل کند. حداکثر سرعت این هواگرد 270 کیلومتر برساعت و برد آن 830 کیلومتر است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز