با وجود شیوع روزافزون امیکرون ، مرزهای هوایی ایران باز است!

ژیوار

به گفته معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی سفر اتباع خارجی به ایران از مرزهای هوایی امکان‌پذیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایمنا، وزارت کشور در 30 آذرماه مطابق با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه‌ای صادر کرد تا از ورود مسافران 12 کشور آفریقایی و اروپایی به مدت 15 روز به داخل کشور جلوگیری شود.

البته در این مدت ورود اتباع خارجی دارای پروانه اقامت معتبر جمهوری اسلامی یا روادیدهایی همچون تحصیلی، بازرگانی، درمانی و … مجاز اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اما دستورالعمل جدید وزارت کشور درباره توقف ۱۵ روزه ویزای گردشگری ایران، سبب اعتراض‌های افراد زیادی از جمله حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران شد.

البته حالا مشخص شده که این ممنوعیت 15 ورزه شامل گردشگران مرزهای هوایی نمی‌شود؛ علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به این مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممنوعیت 15 روزه ورود اتباع خارجی شامل گردشگران ورودی از مرزهای هوایی نخواهد شد. ابلاغیه‌ی اولیه از سوی وزیر کشور، ورود به کشور را صرفا برای برخی افراد مجاز می‌دانست. اما پس از بررسی‌های وزیر میراث فرهنگی، بند سوم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که در 28 آذرماه ابلاغ شده بود، اصلاح شد و به این ترتیب، ممنوعیت 15 روزه شامل حال گردشگران مرز هوایی نخواهد شد.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز