با خصوصیات نبشی فولادی آشنا شوید

ژیوار

نبشی‌ها اغلب به عنوان مقاطع فولادی یا مقاطع زاویه‌ای شناخته می‌شوند. این محصولات معمولاً از فولاد کربنی نورد گرم یا فولاد کم آلیاژ با استحکام بالا ساخته می‌شوند. یک زاویه فولادی بسته به کاربرد مورد نظر ممکن است دارای پایه‌های مساوی یا نابرابر باشد. این محصولات فولادی به جهت داشتن مزایایی منحصر به فرد، در صنایع گوناگون کاربردهای فراوانی دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی چند ویژگی‌ نبشی فولادی می‌پردازد.

ماندگاری بالا

صنعت ساخت و ساز باید به بهترین شکل ممکن پایداری خود را حفظ و از تمام ساکنان داخل آن‌ها، صرف نظر از اندازه، محافظت کند. برای دستیابی به این هدف، سازندگان باید از بهترین مواد برای کار استفاده می‌کنند. نبشی‌ها یکی از آن‌ها هستند، زیرا به دلیل استحکام و پایداری استثنایی که به ساختمان‌ها ارائه می‌دهند، موارد کاربرد گسترده‌ای دارند. هنگام نصب همراه با سایر محصولات فولادی با ضخامت یکسان، نبشی‌ها پشتیبانی کافی از طیف وسیعی از سازه را فراهم می‌کنند. چارچوب به دست آمده توسط این اتصالات قوی به یکدیگر متصل می‌شود و از شکستن سازه جلوگیری می‌کند.

مقرون به صرفه بودن

هر صاحب ساختمان یا پروژه ساخت و ساز همیشه باید اولویت‌هایی را برای پروژه تعیین کند. برای مثال، آن‌ها نمی‌توانند کیفیت را فدای هزینه کنند. به همان شکل که اگر جایگزین‌های ارزان‌تر و بسیار مؤثرتری وجود داشته باشد، نباید به مصالح ساختمانی گران‌قیمت تکیه کنند. به جهت اینکه هم کیفیت و هم کمیت را برآورده کنند، بهتر است جایگزین‌هایی انتخاب شوند که برای پروژه مناسب‌تر باشد. همانطور که بحث شد، تولید نبشی فولادی با توجه به استحکام اعمالی آن‌ها بسیار ساده است. این همان چیزی است که آن‌ها را به یک انتخاب اقتصادی برای هر نوع پروژه‌ای تبدیل می‌کند.

سازگار با محیط زیست

در مواردی که ممکن است به پایداری مربوط باشد، نبشی‌ها به دلیل قابلیت بازیافت فولاد، انتخاب‌های خوبی هستند. آن‌ها را می‌توان بازیافت، پالایش و مجدداً دوباره به مواد فولادی جدید تبدیل کرد، بدون اینکه هیچ اثر مخربی برای خواص اصلی داشته باشد.

دریان سفر امید

جدول زیر شامل قیمت روز نبشی سپهر ایرانیان و برخی از محصولات بازار آهن می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-angle-price/sepehr-iranian-angle

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با خصوصیات نبشی فولادی آشنا شوید

  1. بردیا احمدی گفته:

    قیمت نبشی تو این یک ماه اخیر رفته بالا و بحث ساختمان سازی با این وضعیت قیمت ها خیلی دچار مشکل شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز