با خرید سورن پلاس XU7P در قرعه کشی ایران خودرو چقدر سود می کنیم؟

ژیوار

خودروهای طرح فروش فوق العاده ایران خودرو معرفی شده‌اند و سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P یکی از آن‌ها است. برندگان این خودرو 29.8 درصد سود می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که متقاضی حقیقی یا علاقه مند به داشتن خودرو سورن پلاس XU7P مایل به خرید این خودرو از بازار آزاد باشد، باید نزدیک به 610 میلیون تومان هزینه کند. در حالی که این خودرو در طرح فروش فوق العاده 470 میلیون تومان قیمت گرفته است. با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که اختلاف قیمت سمند سورن پلاس XU7P بازار و کارخانه 140 میلیون تومان است و برندگان این خودرو سود خوبی به دست می‌آورند. افرادی که به خرید سمند سورن به قیمت کارخانه تمایل دارند، باید پیش ثبت نام را انجام داده و حساب وکالتی افتتاح کنند. افتتاح حساب وکالتی برای طرح فوق العاده ایران خودرو در بانک‌های تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده انجام می‌شود. لازم است که متقاضیان مبلغ 230 میلیون تومان در این حساب وکالتی بلوکه کنند تا در قرعه کشی شرکت داده شوند.

بیشتر بخوانید:

بودجه لازم برای خرید مدل‌های دست دوم سمند سورن چقدر است؟

افرادی که به خرید خودرو سمند سورن از بازار آزاد تمایل دارند اما بودجه چندانی ندارند، می‌توانند گزینه کارکرده این مدل اتومبیل را در نظر بگیرند.

دریان سفر امید

علاقمندان به سمند سورن با بودجه 580 میلیون تومانی امکان خرید نوع دنده‌ای مدل 1400 با کارکرد 53 هزار و 925 کیلومتر را دارند. امکان خرید این دنده‌ای سمند سورن مدل 1400 با کارکرد 47 هزار و 167 کیلومتری با بودجه 590 میلیون تومانی وجود دارد. متقاضیان با داشتن بودجه 605 میلیون تومانی می‌توانند دنده‌ای سمند سورن مدل 1400 با کارکرد 42 هزار و 783 کیلومتری را خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز