با جذاب ‌ترین جاذبه ‌های دیدنی تور اصفهان به کیش آشنا شوید

تور کیش
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کیش، از زیباترین جزایر ایران در قلب خلیج فارس بوده که جذابیت خیره‌کننده آن، سالانه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود می‌کشاند. در تور اصفهان به کیش، می‌توانید متفاوت‌ترین تفریحات را تجربه کنید؛ چراکه این جزیره، دیدنی‌ها و تفریحات بسیاری را درون خود جای داده است. تور اصفهان به کیش از بهترین تورهایی بوده که مردم شهر اصفهان می‌توانند آن را خریداری کنند. همچنین شهرها و روستاهای اطراف این شهر هم می‌توانند با خیال راحت از پروازهای اصفهان به جزیره زیبای کیش استفاده کنند؛ به طوری‌که دیگر نیازی نیست تا برای سفر با تور به کیش مسیرهای طولانی تا شهرهای اطراف یا تهران را سپری کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جذاب‌ترین جاذبه‌ها، امکانات و بهترین زمان سفر تور اصفهان کیش می‌پردازد.

با جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی کیش آشنا شوید

شاتل‌سواری و قایق‌سواری از تفریحاتی است که شاید در سواحل شمال کشور نیز بتوانید آن را تجربه کنید؛ اما غواصی و بازدید از جاذبه‌های مرجانی و آبزیان متفاوت خلیج‌فارس از تفریحاتی است که تنها در تور اصفهان به کیش می‌توانید از آن لذت ببرید. چتربازی با پاراسل یا فلای‌بورد و همچنین اسکوتر زیردریایی، بنانا سواری، قایق‌های بادبانی نیز که از تفریحات آبی تور اصفهان به کیش خواهد بود.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری تور اصفهان به کیش می‌توان به جنگ‌ها و تفریحات شبانه در جزیره اشاره کرد. بسیاری از استندآپ‌کمدین‌های ایرانی کار خود را از جنگ‌های شبانه کیش آغاز کرده و اکنون نیز برنامه‌های بسیاری در این جزیره اجرا می‌کنند. معمولاً برنامه‌های زنده با اجرای موسیقی از برنامه‌های شبانه در جزیره کیش است.

در کشتی‌های تفریحی و رستوران‌ها نیز معمولاً برنامه‌های شاد و اجرای موسیقی زنده را شاهد خواهید بود. از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تور اصفهان به کیش نیز می‌توان به جاذبه‌هایی مانند سواحل مرجانی، کشتی یونانی، جزیره هندورابی ـ‌بین دو جزیره کیش و لاوان‌ـ، شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز و معروف کیش، خانه بومیان جزیره و کلبه هور اشاره کرد که بازدید از آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

تور کیش

خدمات ویژه‌ به اصفهانی‌ها

تور اصفهان به کیش با برخورداری از تفریحات و هتل‌های متنوع هرساله گردشگران زیادی را از اصفهان در فصول سرد و گرم سال برای این سفر خاطره‌انگیز، جلب می‌کند. تور اصفهان به کیش با برخورداری از جاذبه‌های متنوع تفریحی، تاریخی و طبیعی همچنین با ارائه بهترین خدمات، امکانات و آفرهای ویژه، سفری راحت و بدون دغدغه را برای گردشگران رقم می‌زند.

ازجمله خدمات تور اصفهان به کیش می‌توان به پرواز رفت‌وبرگشت هوایی با بهترین ایرلاین‌های فعال در تاریخ دلخواه مسافر، اقامت به‌صورت هافبرد یا صبحانه تک با توجه به خدمات هتل و امکان رزرو هر یک از هتل‌های ۲ ستاره تا ۵ ستاره جزیره کیش اشاره کرد. از سوی دیگر، ترانسفر استقبال فرودگاهی رایگان، گشت نیم روزه دور جزیره به همراه تورلیدر و همچنین آفرهای ویژه و ورودی رایگان برای برخی تفریحات جزیره به ارزش ۲ میلیون تومان نیز از دیگر ویژگی‌های این تور است.

قیمت تور اصفهان به کیش به نوع ایرلاین و ستاره‌های هتل انتخابی شما بستگی دارد؛ به طوری‌که قیمت تور اصفهان به کیش در پکیج‌هایی با هتل 5 ستاره یا 4 ستاره تاپ و ایرلاین‌هایی مانند کیش ایر، ایران ایر و ماهان نسبت به تور دیگر با هتل دو ستاره و پرواز زاگرس بیشتر خواهد بود.

بهتر است بدانید که به دلیل اینکه مسیر تور اصفهان به کیش طولانی‌تر است و خرید لحظه آخری بلیط کیش به اصفهان هم به‌ندرت امکان‌پذیر می‌شود، هزینه این تور نسبت به تور کیش از تهران بیشتر خواهد بود.

بهترین زمان سفر اصفهانی‌ها

ایام نوروز و اوایل فصول پاییز پیک تور اصفهان به کیش محسوب می‌شود؛ به همین خاطر قیمت‌ تورها نیز اوج می‌گیرند. در مقابل فصل تابستان یا ایام امتحانات مدارس و دانشگاه‌‌ها بهترین زمان برای سفر با تور اصفهان به کیش به‌صورت ارزان است.

در این ایام می‌توانید اقامت در هتل 5 ستاره را به قیمت هتل 3 ستاره تجربه کنید. اگر بخواهید در فصلی که تنها خود کیشوندها در جزیره هستند با تور اصفهان به کیش سفر کنید، دو ماه خرداد و مرداد در تابستان، بهترین زمان برای سفر به جزیره‌ای خلوت است.

البته ابتدای فصل پاییز و زمستان نیز خلوت‌ترین زمان مسافرت به جزیره کیش است؛ چراکه در این زمان، بارندگی بسیار زیاد است و کمتر کسی دوست دارد در ایام بارانی به کیش سفر کند. البته فرصت‌ استفاده از تفریحات دریایی نیز در دو فصل پاییز و زمستان کمتر است.

تور کیش

رزرو تور اصفهان به کیش با “تورگردان”

تورگردان، سامانه رزرو تور مسافرتی به‌صورت آنلاین و تلفنی بوده که با بیش از 5 سال سابقه درزمینه رزرو تورهای هوایی و ریلی به مقاصد داخلی و خارجی توانسته راه خود را در مسیر خدمت‌رسانی به گردشگران ادامه دهد.

این سامانه علاوه بر برگزاری تورهای استانبول، آنتالیا، دبی و ارمنستان تمامی ایرلاین‌ها و هتل‌های داخلی از 2 تا 5 ستاره را پوشش می‌دهد. با این مجموعه می‌توانید سفری اختصاصی به مقصدی که در نظر دارید، در تعداد روزهای مشخص، با خدمات گردشگری منتخب خود و با هر ایرلاین و قطاری که به بودجه می‌خورد رزرو کنید.

تمامی تورهای مسافرتی از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار هستند و می‌توانید در هر مرحله از سفر با پشتیبان خود بابت پیش‌آمدهای احتمالی در ارتباط باشید. برای ارتباط به این مجموعه می‌توانید با شماره‌های  02147626262 و 02147627800 تماس گرفته و یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به نشانی اینترنتی https://tourgardan.com مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید به  دفتر مرکزی مجموعه واقع در مشهد، خیابان فرهاد، نبش فرهاد ۱۴، پلاک ۱۲۸ یا دفتر تهران به آدرس سعادت‌آباد، بالاتر از میدان شهید تهرانی مقدم (کاج)، کوچه دوازدهم، پلاک ۳۷، واحد ۴ مراجعه کنید. دفتر جزیره کیش نیز در بلوار میرمهنا، روبه‌روی بازار پارس خلیج، مرکز نوآوری کیش، واحد ۳۰۴ واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تورگردان
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز