با ارز دیجیتال بایننس کوین آشنا شوید

ژیوار

علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال حتما نام بایننس را شنید‌ه‌اند که به عنوان بزرگ‌ترین صرافی در جهان فعالیت می‌کند. بایننس کوین در ابتدا روی بلاک چین اتریوم ساخته شد و بعد از مدتی به بلاک چین اختصاصی خود انتقال یافت. بایننس کوین با نماد BNB در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و به دلیل ارتقا و توسعه‌ مناسب، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین معامله‌گران است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین و تاریخچه آن پرداخته است.

بایننس کوین چیست؟

در ابتدا بایننس کوین در شبکه‌ اتریوم و استاندارد ERC-20 ساخته شد و توسعه پیدا کرد. بایننس به عنوان معتبرترین و بزرگ‌ترین صرافی در دنیا شناخته می‌شود که با سازوکارهای استثنایی خود قادر است بیش از 1.4 میلیون تراکنش در هر ثانیه انجام دهد. این قابلیت و توانمندی منجر شده که بسیاری از افراد، بایننس را به عنوان بستر مبادلاتی خود انتخاب کنند. در بسیاری از موارد، صرافی‌های ارز دیجیتال برای گسترش و توسعه اهداف خود و جذب بیشتر کاربران، اقدام به عرضه توکن اختصاصی خود می‌کنند. کاربران با استفاده از بایننس کوین می‌توانند از قابلیت‌هایی مانند دریافت تخفیف در کارمزدها یا تسهیل فرآیندهای پردازش تراکنش بهره‌مند شوند.

تاریخچه بایننس کوین

در سال 2017 عرضه‌ اولیه بایننس کوین برای اولین بار با تعداد محدود 200 میلیون واحد توکن انجام شد. از این میزان عرضه، حدود 100 میلیون توکن با قیمت 15 سنت به عموم مردم فروخته و 80 میلیون توکن دیگر توسط توسعه‌دهندگان بایننس خریداری شد. در این عرضه اولیه، باینس توانست 15 میلیون دلار جذب و این مقدار را برای ارتقا و توسعه پروژه‌ خود استفاده کند. صرافی بایننس بعد از آن موفق به راه‌اندازی بلاک چین بومی خود به نام بایننس چین شد؛ بدین ترتیب بایننس کوین به عنوان ارز بومی این بلاک چین شناخته شد.

دریان سفر امید

کاربردهای توکن بایننس کوین

بایننس کوین در ابتدای عرضه به عنوان یک تخفیف در انجام معاملات در صرافی بایننس نقش داشت. پایه دریافت کارمزد در معاملات 0.1 درصد است که از ایجادکننده و گیرنده سفارش دریافت می­شود. معامله‌گران با خرید و نگهداری بایننس کوین می‌توانند از تخفیف‌ کارمزد معاملات در بایننس به صورت پله‌ای برخوردار شوند. به عبارت دیگر هر چه افراد بایننس کوین بیشتری داشته باشند، موظف به پرداخت کارمزد کمتری در معاملات خواهند بود.

همچنین از بایننس کوین می­‌توان برای پرداخت کارمزدهای بلاک چین‌های بایننس چین و بایننس اسمارت چین نیز استفاده کرد. بایننس کوین به عنوان ابزاری برای برای پرداخت، ذخیره‌ ارزش و همچنین سرمایه‌گذاری نیز کاربرد دارد.

بایننس کوین چگونه کار می‌کند؟

بایننس کوین در حال حاضر در بلاک چین اختصاصی خود فعالیت می‌کند. توکن‌های بایننس کوین به طور کلی با دو بلاک چین بایننس چین و بایننس اسمارت در تعامل هستند. اصلی‌ترین ویژگی شبکه بایننس اسمارت چین، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند است. بایننس اسمارت چین کاملا متفاوت از بایننس چین ساخته شده، ولی موازی با آن فعالیت می‌کند. بایننس دکس به عنوان صرافی توزیع‌شده و مبتنی بر بلاک چین بایننس شناخته شده که از توکن BNB قدرت می‌گیرد. امنیت در صرافی دکس به دلیل استفاده از معاملات توزیع‌شده بیشتر است و همچنین کارمزد کمتری بابت تراکنش‌ها دریافت می‌­شود؛ با این حال، صرافی دکس مراحل یادگیری دشوارتری دارد و بیشتر مناسب کاربران حرفه‌ای است.

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری بایننس کوین

کیف پول‌های نرم‌افزاری در واقع اپلیکیشین‌هایی رمزنگاری شده‌ هستند که در دستکتاپ یا هارد دیسک ذخیره می‌شوند. تراست والت، یکی از ساده‌ترین و در حال کاربردی‌ترین کیف‌ پول‌های بایننس کوین و قابل استفاده در گوشی موبایل است. تراست ولت، کلیدهای شخص را روی سرورهای خود نگهداری نمی‌کند و به همین جهت یکی از امن‌ترین انتخاب‌ها شناخته می‌شود.

کیف پول اکسودوس طوری طراحی شده که حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این کیف پول با استفاده از یک سری سرور مشخص، موجودی کیف پول را ردیابی می‌کند و به همین دلیل برای استفاده حجم پایین رمز ارزها مناسب است. کیف پول لجر نیز به عنوان یکی از امن‌ترین گزینه‌های موجود در بازار برای ذخیره بایننس کوین در بازار شناخته می‌شود و می‌تواند همه ارزها را به صورت آفلاین نگهداری کند.

خرید بایننس کوین از «بیتکسیو»

بیتکسینو به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های فعال کریپتو شناخته می‌شود که بستر امنی برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. این پلتفرم توسط تیم متخصص در حوزه نرم‌افزار که سابقه‌ پیاده‌سازی سیستم‌های مالی را داشتند، راه‌اندازی شد. بیتکسینو به عنوان شرکت دانش بنیان با نام حقوقی راهکار تبادل هوشمند مشغول به ارائه خدمات به افراد است. تا کنون بیش از 200 رمز ارز در بیتکسینو لیست شده و همچنین متقاضیان می‌توانند از آموزش، مشاوره و تحلیل رایگان متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://bitexino.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02128426461 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیتکسینو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان