بالاخره خودروهای ارزان قیمت وارد می شوند؟

هنوز دولت مصوبه‌ای درباره قیمت خودروهای وارداتی ارائه نکرده است. اما برخی کارشناسان براساس شایعات و خبرهای مختلف بیان کرده‌اند که دولت قصد صدور مجوز برای واردات خودروهای تا سقف 10 هزار دلار و حجم موتور هزار سی سی را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت قصد ورود خودروهای ارزان قیمت و البته با کیفیت پایین را دارد. به گفته کارشناسان بازار خودرو، در صورتی که این شایعات درست باشد و دولت برای واردات خودروهای تا سقف 10 هزار دلار و حجم موتور هزار سی سی مجوز صادر کند، احتمالا 85 گانه استانداردها مورد توجه قرار نخواهد گرفت. چون خودروهایی با این شرایط، ایمنی و کیفیت خوبی نخواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ابهامات درباره نوع خودروهای وارداتی

بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری خبر آزادسازی واردات خودرو منتشر شد. به نظر مقامات مسئول این اقدام به منظور افزایش رقابت پذیری و رفع شائبه انحصار، متناسب سازی قیمت اتومبیل‌ها و جبران کمبود تولید داخلی صورت گرفت.

البته هنوز اطلاعات دقیقی از نوع خودروهای وارداتی در دسترس نیست و حدس و گمان‌های پیرامون آن مطرح می‌شود. اما اخیرا سیدجواد حسینی‌کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعلام کرد که بازه قیمتی 7 هزار تا 20 هزار دلاری خودروهای وارداتی به زودی اعلام خواهد شد. ضمنا حسینی به این موضوع هم اشاره کرد که با نظارت بر ثبت سفارشات از واردات خودروهای لوکس جلوگیری به عمل خواهد آمد. این مقام مسئول دلیل عدم واردات خودروهای لوکس را وجود مشکلات در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز