بالاخره جهش قیمت بیت کوین اتفاق افتاد؛ انتقام سخت از دولت چین

ژیوار

بیت کوین سرانجام مرز روانی 50 هزار دلاری را پشت سر گذاشت تا در ادامه مسیر نرخ‌های بالاتری را فتح کند. این رمزارز معروف به سرعت در حال نزدیک شدن به قیمت 52 هزار دلاری است. بیت کوین در هفته گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد و گمانه زنی‌هایی برای کاهش قیمت آن تا نرخ 41 هزار دلاری هم به وجود آمد. اما این ارز دیجیتال از عصر روز گذشته مداوم در کانال 50 هزار دلاری پیشروی کرده و به نظر می‌رسد به روند صعودی خود ادامه دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دولت چین تمامی تلاش‌های خود را برای حفظ سرمایه‌های مردم کشورش به کار برد تا این رمزارز را از میدان خارج کند. در جدیدترین اقدام هم از حربه جدید یوآن الکترونیکی استفاده کرد و به سرعت با فراهم کردن زیرساخت‌ها، در برخی از بخش‌ها آن را مورد استفاده قرار داد. اما پذیرش مردم و در نهایت دولت‌ها و وضع قوانین و مقررات جدید برای به کارگیری انواع رمزارزها، اهرم اصلی جهش قیمت بیت کوین و رشد بازار رمزارزها شد.

دریان سفر امید

بزرگ‌ترین کشور جهان هم حامی رمزارزها شد

جا افتادن بیت کوین تا حدی پیش رفته که مردم روسیه آن را به طلا ترجیح می‌دهند. بر اساس نظرسنجی جدید کریپتو پوتیتو، نزدیک به سه چهارم سرمایه گذاران روسی معتقدند که ارزهای دیجیتال در مقایسه با طلا ابزارهای سرمایه گذاری بهتری هستند.

این خبر نشان می‌دهد شهروندان بزرگ‌ترین کشور جهان، از نظر وسعت جغرافیایی، دید گسترده‌ای نسبت به ارزهای دیجیتال دارند. تحقیقات جدید انجمن معامله گران فارکس در روسیه بیانگر این است که حدود 77 درصد سرمایه گذاران ساکن این کشور ارزهای دیجیتال را «آینده نگرانه‌ترین» ابزار سرمایه گذاری می‌دانند.

هر چند که بازار ارزهای دیجیتال همواره با شوکی طرفداران و سرمایه گذاران خود را غافلگیر کرده، اما گویا حمایت دولت‌ها از این بازار آرامش خاطر را در بین طرفداران آن بیشتر کرده است. بازاری که با هدف آزاد بودن و عدم نظارت دولت شکل گرفته بود!

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز