کرایه یک شب باغ ویلا در شهرک لاکچری سهیلیه کرج چند؟

ویلا در سهیلیه- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت اجاره ویلا در شهرک سهیلیه کرج با توجه به امکاناتی که اکثرا می‌خواهند مانند استخر، جکوزی و غیره و همچنین تعداد نفراتی که قرار است در ویلا اقامت داشته باشند، متفاوت است؛ اما به طور کلی میانگین قیمت‌های اجاره ویلا در این شهرک لاکچری در کرج بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون برای هر شب متغیر است.

کاماپرس در این گزارش، کرایه باغ‌ ویلاهای شهرک لاکچری سهیلیه را بررسی می‌کند.

اجاره ویلای استخردار در شهرک لاکچری سهیلیه

قیمت کرایه ویلاهای استخردار شهرک سهیلیه مقداری بالاتر از سایر ویلاهای این شهرک لاکچری است. قیمت ویلای چهار فصل دو اتاق خوابه و نوساز در شهرک سهلیله، همراه با استخر و آب گرم با ظرفیت ۶ نفر استاندارد و ۶ نفر مهمان از شبی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به فضای سبز، سیستم گرمایش و سرمایش، آلاچیق، جای پارک برای چهار خودرو، باربیکیو و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. در ضمن این ویلا در نزدیک سوپرمارکت، رستوران، درمانگاه و فاصله ۱۹ کیلومتری تا متروی گلشهر واقع شده و همچنین فاصله بسیار کمی تا رودخانه کردان دارد.

کرایه ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم

قیمت اقامت در یک ویلای دیگر در همین شهرک که دارای یک استخر سرپوشیده آبگرم هم هست، شبی ۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است. متراژ این ویلا ۱۶۰ متر است و ظرفیت ۶ نفر استاندارد و تا ۹ نفر اضافه را دارد. این ویلا دو اتاق خواب همراه با سرویس خواب و سرویس کف خواب نیز دارد و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

همچنین برگزاری جشن و میهمانی در این ویلا تا ۲۵ نفر با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است. این ویلا در نزدیکی نانوایی و سوپرمارکت قرار دارد؛ اما فاصله آن تا رودخانه کردان حدود ۲۸ کیلومتر و تا ایستگاه مترو هشتگرد حدود ۲۶ کیلومتر است.

راز آسمان پایتخت

ویلا کرح- کاماپرس

کرایه ویلای ارزان در شهرک سهیلیه

قیمت یک ویلای یک طبقه هم‌کف که ظرفیت ۴ نفر را دارد، شبی ۷۱۵ هزار تومان است اما تا دو نفر اضافه هم می‌توانند در این ویلا اقامت داشته باشند. این ویلا یک جای پارک برای یک ماشین دارد و یک تخت خواب دو نفره و یک تخت خواب یک نفره در این ویلا موجود است. فاصله این ویلا تا رستوران، نانوایی، سوپرمارکت و درمانگاه کمتر از یک ربع است و آوردن حیوان خانگی به این ویلا هم مشکلی ندارد. اما آنطور که مالک در قسمت توضیحات نوشته است، این ویلا به هیچ عنوان برای مهمانی اجاره داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرایه ویلای سوپرلاکچری در شهرک سهیلیه

قیمت ویلاهای سوپرلاکچری این منطقه برق از سر شما می‌پراند! هزینه اقامت در یک «عمارت مدرن استخردار» شبی ۱۵ میلیون تومان است. این ویلای ۵۰۰ متری دوبلکس سه اتاق خواب و تا ۶ نفر ظرفیت دارد که البته ۶ نفر دیگر هم می‌توانند در این ویلا اقامت داشته باشند. این ویلا سه سرویس خواب دو نفره دارد و حیاط بزرگ آن برای پارک کردن ۱۰ خودرو جا دارد. از امکانات این عمارت ۵۰۰ متری دوبلکس می‌توان به میز بیلیارد، زمین فوتبال، اسپیلت، آب آشامیدنی مجهز به سیستم تصفیه اتوماتیک اشاره کرد.

رنج متفاوت قیمت ویلا در شهرک سهیلیه

همچنین باید گفت که ویلاهای لاکچری زیادی با امکانات مختلف در این شهرک وجود دارد که قیمت‌های آن در یک رنج قیمتی ثابت قرار ندارد؛ طوری که هزینه یک شب اقامت در ویلاهای لاکچری این شهرک می‌تواند بین ۵ یا ۶ میلیون تومان با توجه به مکان قرار‌گیری ویلا و امکانات آن متفاوت باشد؛ مثلا هزینه یک شب اقامت در یک باغ ویلای مدرن استخردار ۴۵۰ متری دوبلکس و ۳ خوابه حدود ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که تقریبا اختلاف قیمت ۶ میلیون تومانی با مورد قبل دارد.

این ویلا نیز ظرفیت پذیرش برای ۷ نفر را دارد و تا ۸ نفر اضافه هم می‌توانند میهمان این اقامتگاه لوکس باشند. تعداد ۳ تخت‌خواب دو نفره و ۹ سرویس خواب در این ویلا موجود است.

ویلا کرح- کاماپرس

مقررات در شهرک سهیلیه

اگر قصد ورود حیوان خانگی یا برگزاری جشن و میهمانی در ویلاهای این شهرک را دارید لازم است از قبل با صاحب ویلا هماهنگ شود؛ چراکه این امکانات از ویلایی به ویلای دیگر بسته به سلیقه مالک متفاوت است. بافت این ویلا روستایی است و استخر، زمین بازی برای کودکان، زمین والیبال، زمین چمن فوتبال و فوتبال دستی از دیگر امکانات این شهرک چسبیده به تهران است. این شهرک همچنین فاصله ۱۰ دقیقه‌ای هم تا درمانگاه، داروخانه شبانه‌روزی، پت‌شاپ، سوپر مارکت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکدیوارشیپور
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز