باز هم رکود در بازار سرمایه و وخامت شرایط بورس

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 4 هزار و 95 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 373 هزار و 821 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز هزار و 698 کاهش پیدا کرد و در محدوده 400 هزار و 212 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 146 هزار و 387 میلیارد تومان رسید. نمادهای «فارس»، «کگل» و «وپاسار» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 191 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «آریان»، شرکت پارس آریان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شستا» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طی چند هفته اخیر بورس تهران شرایط خوبی را تجربه نکرد و مداوم شاخص کل آن کاهش داشت. سرمایه گذاران و فعالان این بخش شاهد عمیق‌تر شدن هر روز رکود هستند. این شرایط حاصل تداوم مذاکرات بی‌نتیجه برجام و ابهام توافق، دخالت مسئولان، وضعیت نابسامان اقتصاد کشور و مواردی از این قبیل است. در حال حاضر نقدینگی مناسبی به بورس وارد نمی‌شوند و در صورت تداوم این شرایط، رکود عمیق‌تر خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

با سهم کمنگنز بیشتر آشنا شوید

شرکت معادن منگنز ایران با نماد کمنگنز در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 579 میلیارد و 160 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون شرکت‌های تکادو، مجتمع نگین معادن احیا، سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، شرکت تارابگین، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی آرمان تدبیر نقش جهان و دو شخص حقیقی عمده سهام کمنگنز را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز