بازگشت محمدرضا گلزار با مسابقه ۱۰۰ میلیون تومانی

ژیوار

محمدرضا گلزار بعد از برنده باش، این بار مجری مسابقه هفت خوان با جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی می‌شود.

به گزارش کاماپرس، محمدرضا گلزار بازیگر ، خواننده و مجری در صفحه اینستاگرامش از انتشار مسابقه هفت خوان خبر داد. گلزار بعد از حدود ۲ سال که از پخش مسابقه برنده باش می‌گذرد، دوباره به عرصه اجرا بر می گردد.

این مسابقه که جایزه برنده آن ۱۰۰ میلیون تومان است در حوزه اطلاعات عمومی برگزار می‌شود. با اینکه زمان دقیق پخش هفت خوان هنوز اعلام نشده است، اما گفته می شود این مسابقه در نوروز ۱۴۰۰ از طریق پلتفرم اینترنتی نماوا پخش می شود،‌البته اگر بتواند به پیش شرطهای ساترا عمل کند.

هفت خوان شبیه برنده باش است؟

خبر انتشار مسابقه هفت خوان در پلتفرم نماوا از همان روز اول با حاشیه هایی همراه شد و ساترا اعلام کرد اگر معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا مدل درآمدی مشروع این مسابقه را تایید کند، مسابقه هفت خوان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

دریان سفر امید

اخبار پربازدید را بخوانید:

پیش از این هم پخش مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار به دلیل شبهه‌های مالی و تشکیک در روند کسب درآمدی ،متوقف شد. در مسابقه برنده باش ‌شرکت کننده با خرید مجموعه‌ای از سوالات با کسب امتیاز در مرحله اصلی شرکت می کرد. در این مرحله با پاسخگویی به ۱۵ سوال در هر مرحله،‌در آخرین سوال به جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی می رسید.

اما این روش خرید سوال و پرداخت جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به برنده باعث شد ابهامات درباره شرعی بودن پرداخت این جایزه تقویت شود. حتی درباره این موضوع از رهبر انقلاب هم استفتا شد. به گزارش مهر و طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ایشان در جواب این استفتا فرمودند:« اگر به صورتی نباشد که از بازنده چیزی بگیرند که به برنده بدهند، مانعی ندارد والا صورت شرعی ندارد و همان شرط‌بندی است.» بر همین اساس پخش مسابقه برنده باش در بهار ۹۸ متوقف شد.

با این اوصاف هنوز هیچ اطلاعی از نحوه شرکت در مسابقه و یا خود مسابقه هفت خوان به صورت رسمی انتشار نیافته است و اگر معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا مدل درآمد و پرداخت جایزه در این مسابقه را تایید کند،‌هفت خوان به زودی از نماوا پخش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز