بازنشستگان تامین اجتماعی فریب کلاه برداران را نخورند

لست سکند

سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای به بازنشستگان این سازمان هشدار داد فریب کلاه بردارانی که با وعده کارت هوشمند و طلایی قصد سودجویی از آنها را دارند، نخورند.

به گزارش کاماپرس، هشدارهای فراوانی از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر می شود مبنی بر این که سازمان مذکور هیچگاه تماسی برای دریافت وجه  با بازنشستگان و بیمه پردازان برای ارائه خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و… انجام نمی دهد اما کلاه برداران هر از چندی با این شیوه دست به اخاذی از بازنشستگان می زنند.

سازمان تامین اجتماعی  با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بازنشستگان توجه داشته باشند مواردی مشاهده شده است که کلاهبرداران پس از دست یافتن به اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن بازنشستگان و یا شعبه محل بیمه پردازی آنها اقدام به تماس و مراجعه به این عزیزان به قصد کلاه برداری در قالب ارائه خدمات جعلی می‌کنند.

اخبار مهم روز را بخوانید:

تمدید اعتبار دفترچه بیمه نیاز به پرداخت وجه ندارد

راز آسمان پایتخت

این اطلاعیه می افزاید: ضروریست عموم مردم و بویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

در اطلاعیه این سازمان بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان درخواست شده، توجه داشته باشند که عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی یا حذف کامل دفترچه‌های کاغذی نیز به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن 1420 تماس بگیرند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  مرتبط با بازنشستگان عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “بازنشستگان تامین اجتماعی فریب کلاه برداران را نخورند

  1. سهند گفته:

    ب. ت اجتماعی کلاه بردارتر از حاکمان اشرافی غارتگر تازه به دوران رسیده در تاریخ معاصر سراغ ندارند، انهاییکه حتی به داراییهای این قشر مظلوم رحم نکردند و از نااگاهی انها نهایت سو استفاده را کردند وو تبعیضهای بیشرمانه و خرد کننده بر انها تحمیل نودند

  2. مهدی گفته:

    چرا بازنشسته های تامین اجتماعی ازکلاهبردارها بترسن خوب کشوریها وپرسنل تامین اجتماعی که بیشتر حقوق میگیرن؟

  3. سیدعلیرضا سجادی گفته:

    سلام حقوق مستمربگیران کار افتاده تامین اجتماعی خیلی کم است بایداضاف بشودبااین تحریم اقتصادی که دشمن درست کرد خیلی مشکل شده زندگی فکری بشودوسایل زندگی گران شده حقوق کم است باسختی زندگی می کنیم

  4. مهراب گفته:

    قبلا خود تامین اجتماعی کلاه سر بازنشستگان گذاشته،نگران نباشید جایی برای کلاه نمانده.باید بیشتر از اونهایی که اعتماد داریم بترسیم.

  5. امانی گفته:

    خود گنه کاریم و از دنیا شکایت می کنیم ، غافل از خود،دیگری را هم قضاوت میکنیم .
    اون کلاه گشادی که سرمان گذاشتید گشادتر هم شد!
    متناسب سازی را جای همسان سازی کردید!!!!!!!
    ما جان میدهیم از فقر وشما هنوز چشم می بندید و هر شب خواب راحت می کنید! نامردترین روزگارانید.

  6. سیدجعفرکاظمی گفته:

    بازنشستگان تامین اجتماعی فریب کلاهبرداران را نمیخورند بلکه فریب دولت راخوردند که قول همسان سازی راداده بود که زیرش زد !!حقوق دوست من درسال گذشته بامن برابربود کمساب او 1/5 برابرمن حقوق میگیرد چون کشوری وصندوقی است !!

  7. علی قدسی گفته:

    کلاه بردای میکنند،اما ابرکلاهبردار همین سازمان تامین اشتباهی میباشد که ۳۲هزار میلیارد برا همسان سازی را نصف ونیمه انجام داد تاحدی که اصولگرایان دروغ پرداز بقیه این پول را برای راه اندازی خیمه شب باز ی کالاهای اساسی هزینه کند انهم از جیب کارگران زحمت کش !؟کلاهبردار بهتر بشناسید:تامین اجتماعی یااشتباهی سالاری!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز