بازار شیرآلات کشور در قبضه این 4 برند برتر ایرانی است ؟ + قیمت

شیرآلات- کاماپرس
ژیوار

اگر شما هم در حال بازسازی منزل هستید یا می‌خواهید شیرآلات حمام و دستشویی خود را تغییر دهید و در حال گشتن بازار و مغازه‌های مختلف هستید، بهتر است با تولیدات ایرانی باکیفیت تولیدشده در کشور آشنا شوید؛ محصولاتی که دست‌کمی از محصولات مشابه خارجی ندارد.

کاماپرس در این پست به معرفی چهار تولیدکننده برتر شیرآلات ایرانی پرداخته است:

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در ایران برند کی‌ دبلیو سی (KWC) است. این برند تنها نماینده عرضه‌کننده شیرآلات KWC در ایران و خاورمیانه است. کی ‌دبلیو سی یک برند سوئیسی بوده که سال ۶۳ در ایران تأسیس شد و سال ۸۰ به بهره‌برداری و عرضه  محصولات در بازار پرداخت.

قیمت ست‌های شیرآلات این برند از حدود ۵ میلیون تا 3 میلیون متفاوت است؛ مثلا قیمت شیر حمام ریتا با قابلیت آب‌دهی ۱۲ لیتر در دقیقه که در مدل اهرمی طراحی شده، همراه با ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت شیر ظرفشویی ریتا پول‌آوت که در مدل اهرمی دستی طراحی شده همراه با ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. بدنه این شیر ظرفشویی از جنس آلیاژ برنج ساخته شده است.

شیرآلات- کاماپرس

دریان سفر امید

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان نیز از سال ۷۶ فعالیت خود را در کشور شروع کرده است و چندین سال متوالی برند برگزیده سازمان استاندارد و همچنین برند محبوب مصرف‌کنندگان بوده است. قیمت محصولات برند راسان به نسب مناسبت‌تر از کی دبیلو سی است و از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای شیر روشویی مدل درسا شروع و تا حدود 15 میلیون تومان برای شیرآلات هوشمند چشمی هم ادامه دارد. قیمت ست‌های چهار تکه این برند هم تا ۲۴ میلیون تومان بالا می‌رود.

قیمت ست چهارتکه مدل درسا که شامل شیر حمام، توالت، دست‌شویی، ظرفشویی و روشویی می‌شود، حدود ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است؛ همچنین قیمت ست چهار تکه مدل دینو که تقریبا جز گران‌ قیمت‌ترین ست‌های این برند محسوب می‌شود، ۲۰ میلیون تومان است.

شیرآلات- کاماپرس

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی استان اردبیل قرار دارد و قطعات محصولات این برند در آلمان و اسپانیا ساخته می‌شود. قیمت محصولات قهرمان در رنج بسیار متفاتی قرار دارد. قیمت محصولات این برند از ۲ میلیون تومان برای شیر توالت مدل اسپانیایی شروع و تا ۸ میلیون و ۳۵۰ برای شیر حمام مدل فلت هم بالا می‌رود.

قیمت یکی از ارزان‌ترین ست‌های چهارتکه این برند به نام مدل بهادر که شامل شیر توالت، حمام، دست‌شویی و ظرفشویی می‌شود، ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است. از سوی دیگر، خرید یکی از گران‌ترین ست‌های چهار تکه این برند به نام مدل ارس هم ۲۴ میلیون تومان برای مشتری تمام می‌شود.

شیرآلات- کاماپرس

شیرآلات کسری

شرکت کسری در سال ۶۷ واردات شیرآلات را شروع و در سال ۸۱ تولید داخلی محصولات خود را آغاز کرد. برند کسری عموما محصولاتی با طراحی مینیمال تولید می‌کند که اتفاقا دوستدار محیط‌زیست نیز هست. قیمت محصولات این برند از ۴۰۰ تومان برای شیر دوش حمام مدل لوکس با جنس بدنه پلاستیکی شروع شده و تا ۲۶ میلیون برای ست چهار تکه توکیو بالا می‌رود.

قیمت ست ۶ تکه «ناپال توکار» با جنس بدنه آلیاژ برن این برند هم ۲۲ میلیون تومان است و قیمت ست چهار تکه مدل توکیو به 19 میلیون تومان می‌رسد. مجموعه سه عددی مدل آبتین شامل شلنگ، شیر توالت و شیر دستشویی هم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در مقابل قیمت شیر آشپزخانه تک مدل فنری آماز‌‌ن برند کسری هم ۳ میلیون و ۵۰۰ در بازار به فروش می‌رسد.

گفتنی است که قیمت و ویژگی‌های مختلف شیرآلات در بازار کشور بسیار متفاوت است و لازم است با توجه به نیاز و بودجه خود با دقت محصولات مختلف را بررسی کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : راسانشیرآلات قهرمانکی دبلیو سی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز