بازار بورس روز 7 تیر 1401/ شاخص کل اندکی جان گرفت

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 10 هزار و 360 واحد رشد پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 514 هزار و 425 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 3 هزار و 797 واحد افزایش پیدا کرد و 421 هزار و 92 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «نوری»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین اثر را روی رشد شاخص کل بورس روز جاری داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به رقم 10 هزار و 453 میلیارد تومان کم شد. امروز برای یازدهمین روز متوالی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 261 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شستا» و «فارس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را در روز جاری به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار سهام با انتشار اخبار مربوط به مذاکرات برجام اوج گرفت و به نظر کارشناسان تداوم خبرهای مثبت باعث رشد بیشتر بورس خواهد شد. در این خصوص احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرده که معاملات بورس روز آتی متعادل رو به بالا خواهد بود. اگر برجام قوت بیشتری بگیرد، بازار بورس هم به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

اطلاعات عمومی:

اطلاعات بیشتر درباره سهم رتاپ

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد رتاپ در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری سهم رتاپ 2 هزار و 652 میلیارد و 600 میلیون تومان است. هم اکنون شرکت‌های گروه داده پردازی بانک پارسیان، سهامی خاص، بانک تجارت، سرمایه گذاری آتیه پارسیس پارس، سهامی خاص، و گروه مالی پارسیان، سهامی خاص، سهامداران عمده رتاپ هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز