ایمن ‌ترین ماشین ‌های بی ام و کدامند؟

بی ام و-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخورداری از فناوری‌های جدید و ایمن بودن خودرو از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بسیاری از افراد در انتخاب اتومبیل مد نظر قرار می‌دهند. در حال حاضر ماشین‌های بی ام و یکی از لوکس‌ترین خودرو‌ها بوده که با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های حفاظت از تصادف، از ایمنی بیشتری برخوردارند. بدنه محکم این خودرو دارای ویژگی‌های بسیاری است که از آسیب دیدن سرنشینان در تصادف‌های جاده‌ای جلوگیری می‌کند. ایمن بودن باعث می‌شود که نیاز به تعمیر بی ام و کاهش پیدا کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ایمن‌ترین ماشین‌های بی ام و در سال 2023 پرداخته است.

چرا ماشین‌های بی ام و ایمن هستند؟

شرکت بی ام و برای ایمن‌سازی محصولات خود سرمایه‌گذاری زیادی کرده و از جدیدترین فناوری‌ها استفاده می‌کند. همچنین شرکت خودروسازی بی ام و تمایل زیادی دارد که در تست‌های موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه آمریکا از نظر ضربه جانبی و مقاومت، امتیاز بالایی دریافت کند. بدنه این ماشین‌ها از مواد باکیفیت و مستحکم ساخته‌ شده‌ که این عامل، یکی از اصلی‌ترین دلایل بالا بودن ایمنی این خودرو محسوب می‌شود.

همچنین استفاده از سیستم‌های امنیتی متعدد، یکی دیگر از عواملی است که باعث بالا رفتن امتیاز ایمنی این خودرو ‌شده است. سیستم هشدار برخورد و ترمز خودکار، در مورد خطرات پیش رو در جاده هشدار می‌دهد و در صورت لزوم می‌تواند ماشین را متوقف کند. سیستم راهنمای کنترل خطوط جاده، از حرکت تصادفی ماشین جلوگیری می‌کند. سیستم پشت سری فعال، یکی دیگر از آپشن‌های استفاده شده در بی ام و است که در صورت تصادف، از سر و گردن راننده حفاظت می‌کند و باعث کاهش احتمال آسیب به این بخش از بدن می‌شود. سیستم دستیار تغییر خطوط به راننده کمک می‌کند که به صورت خودکار بین خطوط جاده‌ای رانندگی کند و در مورد خطرات احتمالی تغییر خطوط هشدار می‌دهد. سیستم دستیار هوشمند به کار گرفته شده در خودروهای بی ام و نیز اطلاعاتی در مورد محدودیت سرعت به دست می‌آورد و سرعت ماشین را طبق آن اطلاعات با کروزکنترل تنظیم می‌کند. دستیار کنترل فاصله، از سایر سیستم‌های هوشمند ماشین‌های این کمپانی است که به راننده کمک می‌کند فاصله مناسب را تا خودروی جلویی حفظ کند. برخی از ماشین‌های بی ام و دارای تماس اضطراری هوشمند هستند که در صورت بروز حادثه، شدت و میزان تصادف را به اورژانس خبر می‌دهد. مجموعه این فناوری‌ها و سیستم‌های هوشمند باعث می‌شود که ماشین‌های بی ام و از ایمنی بالایی برخوردار باشند.

بی ام و-کاماپرس

ایمن‌ترین ماشین‌های بی ام و کدامند؟

بی ام و سری 2 گرن کوپه سدان، بی ام و سری 3 سدان و بی ام و X5 به دلیل همپوشانی قسمت‌های جلو، استحکام سقف و تست تکیه‌گاه سر، از نظر ایمنی مورد تحسین قرار گرفته‌اند. این ماشین‌ها در تست‌های ایمنی یو اس نیوز، امتیاز 9.6 را دریافت کرده‌اند. بی ام و سری 5 به دلیل استحکام زیاد، در نیروی پلیس مترو پلیتن استفاده می‌شود.

بی ام و یکی از بهترین خودروهای لوکس تولیدشده توسط این کمپانی آلمانی است. این خط تولید شامل خودروهای سدان و لوکس است. این خودرو قادر است که در 5.8 ثانیه، سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

تعمیرات تخصصی بی ام و در “عارفیان سرویس”

بی ام و جزو ماشین‌های لوکس است که قطعات آن کمیاب بوده و برای تعمیر ماشین بی ام و، نیاز به افراد متخصص و حرفه‌ای دارد. عارفیان سرویس به آدرس اینترنتی https://arefiyanservice.com، مجموعه‌ای از افراد حرفه‌ای است که در زمینه تعمیر و سرویس خودروهای لوکس، خدمات مکانیکی، برق و الکترونیک را در محل ارائه می‌دهد. عارفیان سرویس، قطعات خودرو و لوازم برقی و موتوری نو و استوک را از دوبی تهیه می‌کند تا افراد با خیال راحت بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : عارفیان سرویس
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز