اولین گوشی تاشو آیفون کی عرضه می شود؟

ژیوار

بر اساس پیش بینی برخی تحلیلگران بازار موبایل، احتمالاً اپل در سال ۲۰۲۷ آیفون تاشو را عرضه خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو با سرعت بسیار بیشتر از سایر موبایل‌ها در حال رشد است. بنابراین، اپل نمی‌تواند برای همیشه از این بازار پرسود دور بماند و شایعات بی‌شماری درباره آیفون تاشو منتشر شده است.

گزارشی جدید از TrendForce نشان می‌دهد که اپل احتمالاً قبل از سال ۲۰۲۷ اولین گوشی تاشو خود را به بازار عرضه نمی‌کند. دلیل این موضوع به استانداردهای سخت‌گیرانه اپل و قابلیت اطمینان از تولید یک محصول متفاوت و با کیفیت مربوط می‌شود.

در واقع، اپل می‌خواهد صفحه‌نمایش تاشو هیچ چین و چروکی نداشته باشد و مکانیزم گوشی تاشو برای سال‌های زیادی کار کند. تحلیلگران TrendForce می‌گویند که اپل هنوز در حال ارزیابی مشخصات و عملکرد قطعات برای اولین آیفون تاشو است و این فرآیند ممکن است زمان ببرد.

در این شرایط، هوآوی موفق شد از سامسونگ پیشی گرفته و در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی به پرفروش‌ترین برند جهانی در زمینه دستگاه‌های تاشو تبدیل شود. رقابت بین دو غول فناوری در بازار گوشی‌های تاشو همچنان ادامه دارد و هر دو شرکت در تلاش هستند تا با ارائه ویژگی‌های نوآورانه و بهبودهای فنی، مشتریان بیشتری را جذب کنند. به نظر می‌رسد که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در آینده نیز رشد خود را ادامه دهد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

به نقل از دیجیاتو، اپل به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای جهان نمی‌تواند از این بازار در حال رشد دور بماند و به نظر می‌رسد که با ورود به این عرصه، تغییرات بزرگی در بازار ایجاد کند. در نهایت، با ورود اپل به بازار گوشی‌های تاشو، رقابت بین شرکت‌های بزرگ فناوری به مرحله جدیدی خواهد رسید و ممکن است شاهد نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در این حوزه باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز