اولین تصاویر ویدیویی از پژو 308 مدل 2023

لست سکند

پژو 308 مدل 2023 یک تفاوت ویژه با مدل قبلی آن یعنی پژو 308 مدل 2022 دارد که به صورت هیبریدی به بازار عرضه می شود. طبق اعلام مدیران کمپانی فرانسوی پژو نسل جدید 308 که در سال 2023 روانه بازار می شود، یک خودرو تمام برقی خواهد بود. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این خودرو آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، پژو 308 مدل 2023 فیس لیفت مدل قبلی است و تنها تفاوت آن پیشرانه تمام برقی و تغییراتی در چراغ های جلو است. چندی پیش کمپانی فولکس واگن از مدل ID.3 که یک خودرو تمام برقی است رونمایی کرد. کمپانی پژو نیز برای رقابت با این خودروساز آلمانی اعلام کرد که 308 را با پیشرانه تمام برقی در سال 2023 عرضه خواهد کرد.

اخبار مهم امروز:

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

 

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “اولین تصاویر ویدیویی از پژو 308 مدل 2023

  1. فرشید گفته:

    نمیدونم چرا برای چی فقط وفقط تولیدات خودروهای فرانسوی خصوصا پژو به چشم شماها میاد اونم شرکتی که بارها و بارها طعم خنجر از پشت زدنش رو‌ چشیدین و دقیقا در لحظه نیاز و پشتیبانی چه قطعات و یا هر آنچه که برای تولید یا مونتاژ یک خودرو نیاز هست‌ پشت شرکتهای ایرانی رو خالی کرده و به بهانه های مختلف زیر قرارداد‌ش زده به خدا قسم که بهترین تولیدات خودروهای کره ، ژاپن ، سوئد ، به مراتب یه سر و گردن از هر بابتی ازین آشغال فروش فرانسوی بالاتر و بهتره

  2. محمدمهدی گفته:

    با احترام به فرشید عزیز.. همینا رو هم این بی لیاقت ها از ما گرفتن.. ماشینای عهد بوق فرانسوی و الانم چینی هایی که به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره قیمت گذاشتن اندازه پول خون جداباشون.. چه عزیزایی رو با اینا از دست دادیم که آن شاءالله اونایی که مسببب این حال و روز وضعیت خودرو مملکت شدن همه فرزنداشون سینه خاکستر بشن..

  3. حسین گفته:

    یه کسی پیدا شه به این آقا فرشید بگه نه اینکه کمپانیهای اتومبیل سازی مشهور جان همه برای ارائه اتومبیل و قطعات به ایران پشت مرز صف کشیده اند تا ایران اجازه ورود به آنها بدهد .
    بابا اگر همین کمپانی نبود و ایران خودرو الآن میباید الاغ تولید میکرد و بجای اتومبیل تمام الکتریکی ، خودرو بدون بنزین و برق ، وفقط یونجه خور قسطی و یکساله به ملت بیچاره تحویل میداد .

  4. سید محمد دادوند گفته:

    سلام ‌‌‌‌‌…
    بنظر بنده بهتر ان است که به خواست ملت که جایگزین کردن اتومبیل های ژاپنی و … با اتومبیل های اشغال چینی فرانسه است توجه کنید….

  5. اکبر گفته:

    تا زمانی که ماشین میخرید همین هست، توقع رو ببرید بالا و بخواهید و نخرید، ما دانش ساخت ماشین رو داریم و میتونیم بهتر از آمریکا و اروپا و آسیا ی شرق درست کنید، ولی دارن دست تو جیب مردم می‌کنند و با استفاده از آلیاژ آشغالی ماشین های 25 سال پیش رو به خورد مردم میدن

  6. صادق گفته:

    سلام
    عرضم به حضورتون بنظرم آدم باید خودرویی بگیره که واقعا خدماتش عالی و از لحاظ موتوری عالی باشی جدیدا خودرو های چینی با ظاهری ژیگول دارن فقط…بنظرم باید پول مارک بدید و اثبات کردن خودشون …مثلا میخواستم دیگنیتی بگیرم یکی پیشنهاد کرد توکسان 2014 بهتره تا این با قیمت 750میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز