اوج گیری قیمت بیت کوین با حمایت تسلا از رمزارزها

قیمت بیت کوین طی روز جاری نسبت به دیروز، هزار و 623 دلار کاهش داشت و به نرخ 60 هزار و 414 دلاری رسید. بعضی کارشناسان اصلاح قیمتی این رمزارز معروف را از قبل پیش بینی کرده بودند. با وجود این کاهش قیمتی هنوز افراد زیادی به بازار بیت کوین وارد می‌شوند و در آن سرمایه گذاری می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت بیت کوین به سطح‌های حمایت پایین‌تر اصلاح شده است. با این حال هنوز دولت‌ها و شرکت‌های معروف در حال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای پذیرش این ارز دیجیتال هستند. طی دو روز گذشته خبرهای بین المللی مبنی بر پذیرش مجدد بیت کوین توسط شرکت تسلا منتشر شده است. شرکت تسلا به این باور رسیده که ارزهای دیجیتال در بلندمدت «جایگزین ساده‌ای برای پول‌های نقد» خواهند شد. همین امر باعث شده تا منابع خبری گمانه زنی‌هایی درباره پذیرش مجدد ارزهای دیجیتال توسط تسلا داشته باشند. این اتفاق احتمالا قیمت بیت کوین را بار دیگر صعودی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گزارش کوین تلگراف، اظهارات اخیر شرکت تسلا احتمال از سرگیری پرداخت‌ها به وسیله ارزهای دیجیتال را تقویت کرده است. همچنین اسناد بایگانی شده فصلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در شهریورماه نشان دهنده این است که شرکت تسلا اعلام کرده احتمالا در آینده دوباره پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز خواهد کرد. این شرکت به دلیل انتشار اخباری مبنی بر اثرگذاری منفی استخراج انواع رمزارزها به خصوص بیت کوین بر محیط زیست، حمایت خود را از بازار آن‌ها متوقف کرد.

کدام آلت کوین‌ها رشد قیمتی داشتند؟

با وجود اصلاح قیمتی رمزارزهای معروفی مثل بیت کوین و اتریوم، اما قیمت برخی آلت کوین‌ها رشد قابل توجهی پیدا کرده است. چون به نظر می‌رسد برخی معامله گران در حال آماده شدن برای فصل بعدی آلت کوین‌ها هستند. داده‌های کوین تلگراف، مارکتس پرو و تریدینگ ویو نشان دهنده این است که مون ریور، تورچین و اوکی بی طی 24 ساعت گذشته بیشترین افزایش قیمتی را داشتند.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز