انواع دستگاه درب بند مورد استفاده در صنایع + حدود قیمت

ژیوار

دستگاه درب بند یکی از اصلی‌ترین اجزای خط تولید در بسیاری از محصولات از جمله مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و کشاورزی است. این دستگاه تکمیل‌کننده اقدامات پیش از آن در بخش بسته بندی محصول است. برای نمونه بطری‌های پر شده با دستگاه پرکن مایعات در نهایت به دستگاه‌های درب بند منتقل شده و بسته‌بندی آن‌ها تکمیل می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی انواع دستگاه‌های درب بند پرداخته و حدود قیمت هر دستگاه را با بررسی سایت ای جی 777 بررسی کرده است.

درب بند ویال

دستگاه درب بند ویال یکی از درب بند‌های مخصوص بستن شیشه است. این دستگاه معمولاً در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می‌شود که استفاده از هر کدام از آن‌ها می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. این درب بند برای بستن و پلمپ کردن درب بطری‌های شیشه‌ای کاربرد دارد.

برای نمونه صنایع شیمیایی و دارویی از جمله اصلی‌ترین استفاده‌کننده‌های درب بند ویال هستند. انواع درب بند ویال شیشه‌ای، درب بند ویال پیچی و درب بند ویال پنوماتیک در بازار موجود است. حدود قیمت این درب بند بین 9 تا 95 میلیون تومان متغیر است.

دریان سفر امید

درب بند قوطی

دستگاه درب بند قوطی یکی از پرکاربردترین دستگا‌ه‌های درب بند در جهان است. مهم‌ترین نمونه از کاربردهای این دستگاه، بستن درب‌های قوطی‌های فلزی آسان‌بازشو است. بستن درب‌های قوطی‌ فلزی نوشابه نمونه‌ای از کاربردهای این دستگاه هستند.

این دستگاه‌ها قابلیت بستن درب قوطی‌ها با قطر 55 تا 120 میلی متر و ارتفاع 60 تا 170 میلی متر را دارند که شامل بیشتر قوطی‌های استاندارد موجود در بازار می‌شود. این دستگاه حدود 30 بطری را در یک دقیقه می‌تواند درب بندی کند.

بیشتر دستگاه‌های درب بند قوطی موجود در بازار به قیمتی حدود 69 میلیون تا 119 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

دستگاه درب بند قوطی

درب بند بطری شیشه‌ای

بطری‌های شیشه‌ای نیز  دستگاه درب بند مخصوص به خود را دارند. درب بند بطری شیشه‌ای یکی دیگر از دستگاه‌های پرکاربرد در شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی، بهداشتی و دارویی است که مواد تولیدی را در بطری‌های شیشه‌ای روانه بازار می‌کنند.

این نوع از دستگاه‌های درب بند شامل انواع مختلفی است که قادر است انواع بطری‌های شیشه‌ای را بسته بندی کند. از انواع مهم و پرکاربرد این دستگاه می‌توان به درب بند تشتک‌زن، درب بند چوب پنیه زن، درب بند شیرینگ و درب بند درب‌های آلومینیومی بطری‌های شیشه‌ای اشاره کرد. برخی از این دستگاه‌ها به‌صورت دستی و برخی دیگر به‌صورت نیمه اتوماتیک و  اتوماتیک کارکرده و در خطوط تولید نصب می‌شوند.

درب بند بطری شیشه‌ای دارای قیمت‌های متنوعی در بازار است. بیشتر دستگاه‌های نام‌برده‌شده از حدود 6 میلیون تومان تا 126 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

درب بند نوشیدنی و سایر بطری‌ها

نوشیدنی‌ها علاوه بر قوطی و بطری شیشه‌ای در سایر محصولات نیز بسته بندی می‌شوند. برای نمونه می‌توان به ظروف پت کوچک و بزرگ و یا قوطی‌های کاغذی اشاره کرد که هر کدام نیاز به دستگاه درب بند خاص خود دارند.

از جمله این دستگاه‌ها نیز می‌توان به دستگاه‌های درب بند پیچی و درب بند پرسی اشاره کرد. بیشتر این نوع از درب بند‌ها قابلیت نصب روی خطوط تولید را دارند. این محصولات نیز دارای قیمت‌های متنوعی هستند و در بازه 6 میلیون تا یک میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

درب بند نوشیدنی و سایر بطری‌ها

درب بند ادکلن

شیشه‌های ادکلن دارای درب‌های خاصی برای نگهداری و اسپری هستند. به همین دلیل برای بسته بندی این محصول نیاز به دستگاه درب بند خاص است. دستگاه‌های درب بند ادکلن در انواع دستی، دستی پرسی و پنوماتیک به بازار عرضه می‌شوند و خرید هر کدام از این دستگاه‌ها باید بر اساس تعداد تولید محصول در کارگاه یا فروشگاه باشد.

با برخی از این دستگاه‌ها می‌توان تا 150 عدد شیشه ادکلن را در یک ساعت درب بندی کرد. دستگاه‌های درب بند ادکلن در رنج قیمتی 9 میلیون تا 95 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

خرید آنلاین و اقساطی انواع دستگاه درب بند مورداستفاده در صنایع از سایت ای جی 777

مجموعه کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوین، صنایع تبدیلی کشاورزی، صنایع غذایی و بهداشتی و صنایع دارویی AG یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های واردکننده انواع دستگاه‌ها در کشور است. این مجموعه محصولات خود را در سایت «ای جی 777» به صورت آنلاین و با شرایط مناسب و اقساطی به فروش می‌رساند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین به سایت  ag777.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02146096724 دفتر مرکزی تهران و 03191010118 دفتر مرکزی اصفهان تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ای جی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز