انواع جارو شارژی بلک اند دکر

ژیوار

جاروهای شارژی به دلیل ابعاد جمع‌وجور و کاربری آسان، یکی از محبوب‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شوند. جاروهای شارژی در دو مدل دستی و عصایی و بدون سیم تولید می‌شوند و با توجه به قدرت مانور بالا می‌توانند فرآیند نظافت را آسان‌تر و لذت‌‌بخش‌تر کنند. جارو شارژی بلک اند دکر، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار است و با استفاده از بهترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی دو جارو شارژی بلک اند دکر باکیفیت موجود در بازار پرداخته است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B با طراحی ارگونومی و قابلیت‌های فراوان، یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است. محصولات بلک اند دکر تحت لیسانس آمریکا در چین تولید می‌شوند و دارای بهترین استانداردهای بین‌المللی هستند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه، قابلیت دو کاره آن به صورت دستی و عصایی و امکان جدا کردن دسته‌ آن است. این محصول به خوبی قابلیت تمیز کردن بسیاری از سطوح مانند فرش، موکت، پارکت و سرامیک را دارد و به میزان زیادی در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

قابلیت‌های جارو شارژی بلک اند دکر SVA420B

این دستگاه از دو سیستم مکشی و چرخشی بهره‌مند است و با جدا کردن دسته می‌توان به صورت جارو دستی از آن استفاده کرد. کاربران می‌توانند از برس گردان برای جمع‌آوری زباله‌های درشت‌تر استفاده کنند. این جارو شارژی به صورت تک سرعته ساخته شده و از باتری لیتیومی قدرتمند با توان 14.4 ولت بهره‌ می­برد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این محصول، وزن دو کیلوگرمی و سبک آن است که باعث می‌شود افراد به راحتی بتوانند بدون خستگی آن را جابه‌جا کنند.

باتری این جارو در مدت شش ساعت به صورت کامل شارژ می­‌شود و می‌توان به مدت 18 دقیقه به صورت پیوسته از آن استفاده کرد. همچنین باتری این جارو بعد از شارژ شدن کامل در صورتی که هنوز جریان برق وصل باشد، به صورت خودکار شارژدهی را قطع می‌کند که این قابلیت به میزان زیادی در افزایش عمر جارو شارژی بلک اند دکر موثر است. قدرت مکش 28 وات ایر این جارو می‌تواند به خوبی همه‌ گردوغبارها، مو و آلودگی‌های دیگر را از محیط پاک کند. جارو شارژی بلک اند دکر با فیلتراسیون قابل شست‌وشو به راحتی تمیز می‎‌شود و نیازی به تعویض فیلتر آن در کوتاه‌مدت نیست. مخزن این دستگاه نیز نیم لیتر ظرفیت دارد و نیازی به تخلیه مداوم آن در طول فرآیند نظافت نیست.

دریان سفر امید

قطعه‌های جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

بدنه این جارو از جنس پلاستیک مقاوم در برابر ضربه بوده که باعث کاهش وزن دستگاه شده است. دسته‌ این جارو شارژی منعطف و نرم طراحی شده و به همین جهت در حین استفاده باعث خستگی دست نمی‌شود. علاوه بر فیلتر، کاسه‌ داخلی مخزن نیز قابلیت شست‌وشو دارد و به راحتی تمیز می‌شود. مخزن داخلی به صورت شفاف طراحی شده و کاربران در حین استفاده می­‌توانند به راحتی گردوغبار و آشغال‌های جمع‌آوری‌شده را مشاهده کنند. دکمه‌های کنترلی این جارو روی دسته آن تعبیه شده‌ و کار با آنها برای همه افراد آسان است. همه‌ قطعات این جارو شارژی نیز قابل جدا شدن و شست‌وشو است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B در تابستان 1403 به قیمت شش میلیون و 199 هزار تومان قابل تهیه است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

این جارو شارژی دستی با ابعاد کوچک به عنوان یکی از خوش‌دست‌ترین جارو شارژی‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این محصول با وزن 1.3 کیلوگرمی خود قدرت عمل و مانور زیادی برای کاربران فراهم می‌کند و به راحتی با یک دست قابل حمل است. این جارو شارژی با وزن سبک خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظافت راه پله است.

قابلیت‌های جارو شارژی بلک اند دکر PV1420

این جارو با قدرت مکش 27.5 ایر وات تولید می‌شود و به خوبی می‌تواند همه ذرات گردوغبار و زباله را جمع‌آوری کند. باتری 1500 میلی ولتی این جارو طی چهار ساعت شارژ می‌شود و می‌توان از دستگاه به مدت 10 دقیقه به صورت کامل استفاده کرد. این جارو با مخزن 440 میلی لیتری تولید می‌شود و به همین جهت نیازی به تخلیه مدوام در طول استفاده ندارد. بدنه‌ این جارو از جنس پلاستیک و مقاوم در برابر ضربه است و طول عمر بالایی دارد. جارو شارژی بلک اند دکر در حین استفاده 85 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و به هیچ وجه باعث آزار و اذیت افراد نمی‌شود.

جارو شارژی بلک اند دکر PV1420 در لحظه تنظیم این گزارش به قیمت سه میلیون و 699 هزار تومان قابل تهیه است.

خرید جارو شارژی بلک اند دکر از «لوازم خونگی»

فروشگاه لوازم خونگی از سال 1365 فعالیت خود را با فروش‌ متنوع‌ترین برندهای لوازم خانگی آغاز کرد. این مجموعه در سال 1395 به منظور گسترش فعالیت خود و دسترسی بهتر مشتریان، فروش اینترنتی محصولات خود را شروع کرد. تمامی کالاهای عرضه‌ شده در این مجموعه اصل بوده و دارای ضمانت کالا، پشتیبانی و بازگشت وجه در صورت عدم سلامت محصول هستند. افراد با اطمینان خاطر می‌توانند بهترین محصولات این برند را به صورت غیرحضوری از این مجموعه خریداری و در منزل دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02166706005 و 09196356005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان