ام وی ام x55  بخریم یا هایما S5 + مشخصات فنی

خودروهای شاسی بلند چینی این روزها در بازار ایران رقابت تنگاتنگ و نزدیکی را با هم تجربه می کنند، دو نمونه از این شاسی بلند ها ام وی ام x55 و هایما S5 است.

به گزارش کاماپرس، مصرف کم تر بنزین در ام وی ام X55  نسبت به هایما شاید بهانه خوبی برای شروع مقایسه بین این دو شاسی بلند چینی موجود در بازار ایران باشد، این مدل از ام وی ام 6.5 لیتر و هایما در حدود 8.5 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر بنزین مصرف می کنند.

اما با مقایسه و معرفی بهتر در ادامه گزارش به شما کمک می کنیم تا بین این دو خودرو مورد بهتر را انتخاب کنید.

معرفی ام وی ام X55

X55 کراس اووری از شرکت ام وی ام است که در سال 2017 در چین رونمایی شد. ظاهر مدرن ام وی ام x55 در وهله اول چشم مخاطب رو متوجه خود می­‌کند.

آریاک سفر

طرحی که نسبت به محصولات چری دارای یک نوآوری جالب توجه بوده و از طرفی کابین آن نیز از طرح چری تیگو 7 الگوبرداری شده است.

معرفی هایما S5

طرف دیگر مقایسه، هایما S5 است که ظاهر بسیار مناسبی دارد و ساخت کشور چین است. کابین دورنگ، نمایشگر 7 اینچی و سیستم صوتی با چهار بلندگو از ویژگی‌هایی که است که می‌توان در کابین این خودرو مشاهده کرد.

مقایسه ام وی ام X55 با هایما S5 از نظر فنی

هر دو خودرو ام‌ وی ام X55 و هایما از موتور چهار سیلندر 16 سوپاپه استفاده می‌کنند و حجم موتور تقریباً یکسانی دارند. هایما S5، حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور قوی‌تری نسبت به ام وی ام X55 دارد. با این حال Mvm X55، حداکثر سرعت بیشتری دارد و در مقایسه ام‌ وی ام X55  و هایما، از نظر سرعت بالا، برنده‌ی ماجرا است. به طور تقریبی حداکثر سرعت این خودروی ام وی ام، 175 کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت هایما اس5، 170 کیلومتر بر ساعت است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از‌طرف‌دیگر در هایما S5، مدت زمانی که نیاز است تا از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، کمتر از این رقیب چینی است و شتاب بهتری نسبت به آن دارد که شاید دلیل آن وزن کمتر خودرو باشد. با این حال، برای کسی که قصد خرید یک خودرو با سرعت بالا را دارد، خرید ام‌ وی ام X55، بهتر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ام وی ام x55  بخریم یا هایما S5 + مشخصات فنی

  1. HOOMANM5 گفته:

    از نظر من مقایسه شما یک ایراد داره چون شما باید به هایما شش سرعته نگاه کنید و اینکه طراحی عقب هایما بسیار قشنگ تر از x55 هست.در درگ برنده هایما است و از لحاظ طراحی به نظر من هایما قشنگ تر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز