امیلیا کلارک چه عطری می زند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شروع پخش فصل دوم از سریال خاندان اژدها، اسپین‌آف محبوب سریال گیم آف ترونز، بار دیگر نام ستارگان این مجموعه مطرح شده است. یکی از موضوعات جذاب برای طرفداران این سریال، نوع استایل، برند لباس‌ها و حتی عطری است که هنرپیشگان مطرح این سریال استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، امیلیا کلارک بازیگر نقش کلیسی در سریال گیم آف ترونز و جودی کومر، بازیگر نقش ویلانل در سریال کشتن ایو در یک چیز با هم مشترک هستند؛ علاقه به عطر له لابو سانتال ۳۳.

بیشتر بخوانید:

له لابو سانتال ۳۳

در یکی از نظرسنجی‌هایی که در مورد بهترین عطر چوبی تاریخ به عمل آمده، نام له لابو سانتال ۳۳ به چشم می‌خورد. در یک نظرسنجی دیگر نیز این عطر بین ۳ عطر نخست با این رایحه قرار دارد. با این‌حال تعداد افرادی که رایحه آن را نمی‌پسندند نیز کم نیست. عده‌ای رایحه این عطر را به جنگل باران‌خورده تشبیه کرده‌اند و عده‌ای به بوی بازار تره‌بار!

با این‌حال سرشماری از زنان نیویورکی‌ در سال ۲۰۱۹ نشان داده است از هر پنج زن در این شهر، ۱ نفر سانتال ۳۳ می‌زند تا جایی‌که در این دوره، این عطر به رایحه غالب شهر نیویورک تبدیل شد.

سانتال ۳۳ ادوپرفیومی چوبی معطر است که برای بعضی از افراد رایحه چوب صندل و چرم را تداعی می‌کند و کسانی که آن را نپسندیده‌اند معتقدند تنها بوی شوید از آن به مشام می‌رسد.

شیشه ۱۰۰ میلی‌لیتری از این عطر در سایت‌های فروش عطر در ایران قیمتی بیش از ۲۵ میلیون تومان دارد که پس از تخفیف به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

با توجه به این قیمت بالا و نظرات بسیار متفاوت درمورد آن، بهتر است اگر می‌خواهید رایحه‌ای مانند امیلیا کلارک و یا جودی کومر داشته باشید، ابتدا این رایحه را به‌صورت حضوری امتحان کنید. درضمن مراقب تعداد بیشمار عطرهای تقلبی به این نام نیز باشید.

دولچه و گابانا دی اونلی وان

برند ایتالیایی لاکچری دولچه و گابانا، امیلیا کلارک را به عنوان سفیر رایحه دی‌ اونلی وان انتخاب کرده است. این ادوپرفیوم زنانه رایحه شرقی وانیلی دارد و به‌خاطر طبع گرمش برای استفاده در سرما مناسب است.

این عطر در ایران حدوداً ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد که می‌توان آن را پس از تخفیف با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشان
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز