امیدنت در جست و جوی فارغ التحصیلان جوان و متخصص

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی با محصولات و خدمات جدید خود شرکت کردند. مجموعه امیدنت نیز یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود و در آن خدمات مختلفی مانند طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت مراکز داده، طراحی زیرساخت سرویس و پشتیبانی از مراکز داده ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، امیدنت با هدف اصلی کمک به قشر دانشجو و جذب نیروی متخصص در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

علت حضور امیدنت در نمایشگاه ایران ایتکس

یکی از مسئولین غرفه امیدنت در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه، معرفی شرکتمان به قشر دانشجو بود. همچنین، ما سعی در جذب نیروی ماهری داریم که به تازگی تحصیلات خود را در دانشگاه‌های معتبر به اتمام رسانده‌اند. بخصوص اینکه فعالیت‌های شرکت ما تخصصی هستند و در فیلد زیرساخت بانک کار می‌کنیم، بنابراین به نیروهایی احتیاج داریم که اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

محصولات و خدمات امیدنت

امیدنت با محصولات و خدمات متنوعی در این دوره از نمایشگاه، حضور پیدا کرد. تجهیزات رایانه‌ای و ماشین‌های اداری این مجموعه قابل توجه هستند و در آن پشتیبانی‌های مناسبی از سخت‌افزار و نرم‌افزارهای پایه صورت می‌گیرد. آزمون و نفوذ و ارزیابی امنیت نیز در امیدنت وجود دارد.

اولویت‌های امیدنت برای آینده

مسئول غرفه امیدنت در مورد اولویت‌های این برند گفت: ما شرکت رو به توسعه هستیم که از 200 و خورده‌ای نفر به طور ناگهانی به 500 نفر رسیده‌ایم. ما پروژه‌های جدید داریم و سعی می‌کنیم با جذب نیروی متخصص، عملکردهای خود را بهبود بخشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : امیدنت
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان