امکان ثبت اختراع در موج فناوری هوشمند

موج فناوری هوشمند-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با حضور شرکت‌های حوزه فناوری در تهران برگزار شد. این نمایشگاه امکان مناسبی برای تعاملات مختلف را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و در آن محصولات و خدمات جدیدی معرفی شدند. شرکت موج فناوری هوشمند نیز یکی از شرکت کنندگان این نمایشگاه بود که در زمینه‌های تخصصی مربوط به هوش مصنوعی فعالیت دارد.

به گزارش کاماپرس، موج فناوری هوشمند در این نمایشگاه، آمادگی خود را برای حمایت از جوانان و قشر دانشجو اعلام کرد.

حضور موج فناوری هوشمند در نمایشگاه ایران ایتکس

محمد شاملو، کارشناس منابع انسانی موج فناوری هوشمند در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: شرکت دانش بنیان ما عرصه را برای جوانان باز گذاشته است که بتوانند چه با تخصص و چه بدون تخصص در آن حضور داشته باشند. حضور ما در این نمایشگاه به منظور معرفی خود در دنیای اشتغال و جذب نیروی فعال است.

ربات جدید موج فناوری هوشمند

شاملو در مورد ربات جدید این مجموعه گفت: یکی از محصولات ما ربات شست‌وشو است که با نمونه فرانسوی آن رقابت می‌کند. ما تنها تولیدکننده کشور هستیم که این ربات را تهیه کرده است و امکان شست‌وشوی خودکار پنل‌های خورشیدی را فراهم می‌کند. ربات‌های وارداتی به پنل آسیب می‌زدند اما ربات ما به طور کاملا بومی طراحی و ساخته شده است و چنین ایراداتی ندارد.

برنامه‌های نیمه دوم سال در موج فناوری هوشمند

شاملو در مورد برنامه‌های مجموعه گفت: اولویت کاری ما جذب نیروی فعال است و ما به طور مداوم امکان همکاری را فراهم کرده‌ایم. یکی از محاسن مجموعه ما این است که دانشجویان می‌توانند در کنار ما ایده‌های خود را ارائه دهند و رزومه خوبی داشته باشند. همچنین ما برای دانشجویان نیز بیمه را ارائه می‌دهیم. کسانی که در نزدیکی دوران سربازی هستند نیز می‌توانند در شرکت ما شروع به کار کنند، حقوقی که ما پرداخت می‌کنیم بالاتر از مصوبه است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

چالش‌های موج فناوری هوشمند در مسیر

شاملو در مورد چالش‌های موج فناوری هوشمند گفت: ارتباط گرفتن با نسل جدید سخت‌تر شده است و آن‌ها انتظار دارند که یک شبه ره صد ساله را بروند اما هر چیزی در زمان خودش نتیجه بهتری خواهد داشت. ما برای هدفمندتر کردن مسیر نخبه‌های کشور شرایط را مهیا کرده‌ایم و جوانان می‌توانند ایده‌های خود را در شرکت ما به ظهور برسانند، خود را نشان دهند و حتی ثبت اختراع کنند. برای مثال پنل خورشیدی ما محصول همین نسل جدید است که خودشان ایده دادند و شرکت از آن‌ها حمایت کرد.

او در ادامه از علاقه‌مندان دعوت و همکاری کرد و گفت: دوستان باید به ما و شرکت‌های دانش بنیان اعتماد کنند. اینجا می‌توانند ایده‌های خود را پیاده کنند و ماحصل آموزش‌ها و اطلاعات خود را ببینند. کمی صبر لازم است و هماهنگ شدن با بازار کار نیز مهم است. جوانان می‌توانند روی مجموعه ما برای ارائه ایده‌های جدید خود حساب باز کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : موج فناوری هوشمند
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان