امکانات گلکسی رینگ پولی می‌ شود؟

ژیوار

گلکسی رینگ، یکی از محصولات سامسونگ، با وجود سنسورهای متعدد سلامت مانند ضربان قلب، ردیاب خواب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، گام‌مار و دیگر ویژگی‌ها، به کاربران امکان نظارت مداوم بر سلامت و تناسب‌اندام را می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، این گجت پوشیدنی با توجه به عدم داشتن صفحه‌نمایش مستقیم، اطلاعات جمع‌آوری شده از سنسورها را از طریق برنامه Samsung Health در گوشی‌های اندرویدی نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

در مراسم Galaxy Unpacked که اخیراً برگزار شد، سامسونگ اعلام کرد که هیچ یک از ویژگی‌های گلکسی رینگ به هزینه اشتراک نیاز ندارند. با این حال، در یکی از اسلایدهای نمایش داده شده در این مراسم، متنی وجود داشت که بیان می‌کرد این اطمینان فقط برای “ویژگی‌های موجود سامسونگ گلکسی” صادق است و ممکن است برای “ویژگی‌های سلامت آینده سامسونگ شرایط متفاوتی اعمال شود.”

دریان سفر امید

این هشدار نشان‌دهنده‌ی احتمالی است که سامسونگ در آینده برای برخی از ویژگی‌های سلامت گلکسی رینگ، سیستم اشتراکی را اعمال کند. با این حال، برای زمان حال و بر اساس اطلاعاتی که در مراسم Galaxy Unpacked ارائه شده، کاربران می‌توانند از تمامی ویژگی‌های گلکسی رینگ بدون نیاز به پرداخت اشتراک بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز