امن پرداز گستر شریف: خدمات ویژه برای مشتریان وفادار

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه ایران ایتکس، یکی از پروژه‌های تخصصی جذب استعدادهای حوزه فناوری است که در آن مجموعه‌های زیادی شرکت می‌کنند. این نمایشگاه به تازگی در تهران برگزار شد و تعاملات خوبی را رقم زد. گروه امن افزار گستر شریف که از گروه‌های فعال در حوزه امنیت شبکه است نیز در این دوره از نمایشگاه‌ها حضور داشت.

به گزارش کاماپرس، هدف اصلی این گروه از شرکت در نمایشگاه، معرفی مجموعه خود و اطلاع‌رسانی در مورد اهمیت امنیت شبکه است.

علت حضور گروه امن افزار گستر شریف در نمایشگاه

اسدیان، از مسئولین فروش مجموعه امن افزار گستر شریف در گفت‌وگو با کاماپرس، علت حضور در نمایشگاه ایران ایتکس را بدین صورت شرح داد: معمولا افرادی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، تلاش دارند تا کسب و کار خود را توسعه دهند. ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم و آمده‌ایم تا کسب و کار خود را توسعه بدهیم و مشتری‌های بیشتری جذب کنیم.

محصولات و خدمات امن افزار گستر شریف

اسدیان در مورد خدمات مجموعه گفت: امن افزار گستر شریف محصولات خود را در حوزه امنیت شبکه ارائه می‌کند و سبد محصولات متنوعی دارد. این مجموعه خدمات خود را به شکل بومی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برنامه گروه برای نیمه دوم سال

اسدیان، در مورد برنامه اصلی این تیم اذعان کرد: برنامه ما توسعه بازار و جذب مشتریان و همچنین ماندگار کردن مشتریان سابق و حاضر است. از همه مهمتر رساندن این پیام به مشتریان که دغدغه امنیت نداشته باشید چراکه ما با بهره‌گیری از متخصیصن فعال در این حوزه و بهره‌مندی از استانداردهای بین المللی کنار سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها ایستاده‌ایم. همچنین، می‌خواهیم به مشتریان وفادار رسیدگی بهتری داشته باشیم. هدف ما برگزاری جلسه با مشتریان سابق و بهبود عملکردها است. راه حل‌هایی مانند شرکت در نمایشگاه‌ها، تبلیغات، جلسات حضوری و مواردی از این قبیل نیز از جمله برنامه‌های گروه برای بازاریابی بهتر است. شرکت در نمایشگاه ایران ایتکس نیز در راستای همین برنامه‌ها بوده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

امن افزار گستر شریف چه چالش‌هایی داشته است؟

اسدیان در مورد چالش‌های مجموعه گفت: تمام کسب و کارها چالش خود را دارند. چالش ما معمولا مسائل مربوط به تامین بودجه سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در این حوزه است. باید اطلاع‌رسانی‌ها بیشتر شوند و تهدیدها و فرصت‌ها به طور دقیق‌تری مشخص باشند. بحث امنیت شبکه جدی گرفته نمی‌شود و باید با اطلاع‌رسانی اهمیت این موضوع را نشان داد. برای مثال اگر سازمانی 1 میلیارد تومان بودجه داشته باشد، ترجیح می‌دهد میز و صندلی و پرینتر و سرور و… تهیه کند. خیلی از شرکت‌ها در بحث امنیت سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و نمی‌دانند زیرساختی که امنیت ندارد فاقد جایگاه و ارزش است. به عنوان مثال بسیاری از خانواده‌ها اگر پولی داشته باشند ترجیح می‌دهند تا مبل‌های خود را عوض کنند اما گاوصندوق و دوربین مداربسته نمی‌خرند. این به خاطر اطلاع‌رسانی‌های ضعیف در این حوزه است و از مسئولین و فعالین حوزه توقع داریم بر اساس بخشنامه و دستورالعمل‌ها اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : امن‌افزار گستر شریف
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان